Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir sliten av latteren når den kommer hvert 5 sekund.

+1

Skulle også ønske at de ikke ble overivrige hver gang de testa en rå bil. De blir alltid så fra seg at jeg føler at jeg ikke får noe kritisk tilbakemelding... Norsk biljournalistikk har lite mot internasjonal bilmedia...

Men han Tommy er en jævla kul fyr, møtt han en gang og så ydmyk trodde jeg ikke han skulle være :)

Skrevet

eid av entusiast den audien, så er det panserlåser på den? er vell ikke mange entusiaster som monterer det.

Skrevet
Mango suger! for mange utlendinger der! haha ja det er jeg som sier det ja :P

Og broom suger..spesielt han derre benny eller hva han heter...

Friday's Aker brygge, der er det bra ;) (utlending shæl, vet akkurat hva du mener) :wink:

Skrevet

Hva er problemet?... Mangler det norske damer eller menn?... Er ikke du gift med en norsk dame?... Er det norske menn du savner på Mango?... :?

Skrevet

Hmm skal skrive to sider om "god informasjonsflyt i intranett". Jeg kan ikke se at jeg klarer å skrive mer enn 3/4 dels side om jeg er heldig. Noen som har noe innspill osv. om hva jeg burde ha med? :)

Skrevet
Hmm skal skrive to sider om "god informasjonsflyt i intranett". Jeg kan ikke se at jeg klarer å skrive mer enn 3/4 dels side om jeg er heldig. Noen som har noe innspill osv. om hva jeg burde ha med? :)

Hva dreier det seg om? Oppbyggning av interne nettverk?

Skrevet

Hva dreier det seg om? Oppbyggning av interne nettverk?

Vi har ei oppgave angående intranett. De andre skal skrive om hva intranett er, brukergrensesnitt osv. Jeg fikk "god informasjonsflyt i intranett". Altså bare skrive hva det er og hvordan man får dette. Eventuelt hva som påvirker osv..

Skrevet

Microsoft Sharepoint samt div. foundation servers burde gi deg nok kjøtt på benet... :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_SharePoint

http://en.wikipedia.org/wiki/Team_Foundation_Server

Skrevet

Hva er problemet?... Mangler det norske damer eller menn?... Er ikke du gift med en norsk dame?... Er det norske menn du savner på Mango?... :?

er nok norske men han savner ja... :lol::lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...