Yngvejos Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hva er problemet?... Mangler det norske damer eller menn?... Er ikke du gift med en norsk dame?... Er det norske menn du savner på Mango?... er nok norske men han savner ja... Alle vet at Wicky ikke kan få nok av norske menn.
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hehehe Ikke alle som har en firedørs dieselsedan som går 250km/t.....i oppoverbakke M57 motoren imponerer stadig(dog med litt dyttehjelp fra Hartge )
wicky124 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Renati rock hard is tha shiiit! nei er vel ikke noen jeg savner, men hadde vært greit med litt etnisk variasjon enn bare pakistanere og asiatere samlet på ett sted...det egger jo bare til bråk... de av dere som er fra oslo og kjent med utelivet... Mango er det nye Lipp...altså dødt om max ett år...menmen...
FredrikE24 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Dra ut i Oslo det gidder jeg ikke lenger, har det mye morsommere på private fester/mindre steder
wicky124 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Private fester funker ikke for meg... Må komme meg ut på byen Men er sant...uteliveti Oslo er egentlig ganske elendig...
Fredrik Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Private fester funker ikke for meg... Må komme meg ut på byen Men er sant...uteliveti Oslo er egentlig ganske elendig... Slik var det jo for 10-15 år siden også da jeg hadde muligheten for å feste mye. Oslos uteliv suger med mindre man som mann er 30-40, hvit, singel, good looking, velstående... og dermed sklir rett inn på La Belle Sole.
Jordfræsar Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hjemmefester er moro! Skjer alltid mye komiske ting good times! Synes Trondheim sitt uteliv var bra når jeg bodde der! Om vi snakker om uteliv i Norge
noekult Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Utelivet i Oslo har sugd så lenge jeg husker... Trondheim er 10x bedre, men så skal det ikke så mye til. Alt er liksom shabby og småekkelt i Oslo. Men FYTTI HELVETE for en JÆVLA rask Lotus!! http://www.youtube.com/watch?v=wZXBxWCEVhM http://www.youtube.com/watch?v=mmsCGq2bnBs Helt spinnvill aksellerasjon! 700 hk pluss/minus hk i en nedstrippa Exige som fra før av veier GODT under tonnet... Hørt "Det finnes biler for gutter, og det finnes biler for menn" før? Den her hadde skremt en god del gutter...
wicky124 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Private fester funker ikke for meg... Må komme meg ut på byen Men er sant...uteliveti Oslo er egentlig ganske elendig... Slik var det jo for 10-15 år siden også da jeg hadde muligheten for å feste mye. Oslos uteliv suger med mindre man som mann er 30-40, hvit, singel, good looking, velstående... og dermed sklir rett inn på La Belle Sole. Eller 19, borskjemt, trange bukser og langt hår...
Jordfræsar Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Private fester funker ikke for meg... Må komme meg ut på byen Men er sant...uteliveti Oslo er egentlig ganske elendig... Slik var det jo for 10-15 år siden også da jeg hadde muligheten for å feste mye. Oslos uteliv suger med mindre man som mann er 30-40, hvit, singel, good looking, velstående... og dermed sklir rett inn på La Belle Sole. Eller 19, borskjemt, trange bukser og langt hår... Slik?
Fredrik Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hjemmefester er moro! Skjer alltid mye komiske ting good times! Synes Trondheim sitt uteliv var bra når jeg bodde der! Om vi snakker om uteliv i Norge Jeg har også gode minner fra Trondheim. Spesielt Samfunnet var skikkelig party med diverse live bands og lokale fester i et og samme bygg. Var et sted kjedelig var det ikke mer enn noen få meter (praktisk talt) til neste mulighet... helt genialt og utrolig kult...
Kjexx Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Eller 19, borskjemt, trange bukser og langt hår... Slik? Han der bor ikke så langt unna meg.. Lurer på om det er vakum oppe i topplokket der...
Fredrik Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Private fester funker ikke for meg... Må komme meg ut på byen Men er sant...uteliveti Oslo er egentlig ganske elendig... Slik var det jo for 10-15 år siden også da jeg hadde muligheten for å feste mye. Oslos uteliv suger med mindre man som mann er 30-40, hvit, singel, good looking, velstående... og dermed sklir rett inn på La Belle Sole. Eller 19, borskjemt, trange bukser og langt hår... Det værste er at jeg som over 40 åring har kommet inn på La Belle Sole ganske dritings (jeg ser dog yngre ut og kan skjerpe meg når det gjelder), mens nogenlunde fornuftige innvandrere måtte stå i en evig kø. Jeg har spottet mørke damer på La Belle Sole, men svært få mørke menn.
Anbefalte innlegg