Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Panamera turbo s... og gamle cayenne facelift...Den nyeste ser ut som en hyundai...

Panamera turbo S er en knall-lekker bil! :) Cayenne blir for meg samme som Q7, Touareg, Tiguan, X5, X6 -> bySUV. Greit at Cayenne har litt offroad egenskaper, men når man først skal gå offroad, så leker man ikke. Arctic Truck er et flott eksempel:

56942-b-toy.jpg

Skrevet

Jeg skriver NOEN GANGER om mercedes ja... du skriver NOEN GANGER om bmw...relativ stor forskjell :)

Men istedet for å kaste bort tid her uten grunn, back to offtopic :)

Cayenne er vel den "feteste" av børstraktorene...de arctic trucksa der blir lissom FOR mye...om du skjønner? Sjeldent behov for det i norge...

Skrevet
Ingen her som kommer til å kjøpe ny 911 så.. :P

Si ikke det... det er langt flere her inne enn de som skriver mye i tulletråden. Folk som kjøper en ny 911 har stort sett alltid flere andre biler... og ikke nødvendigvis Porscher. Jeg kan absolutt forestille meg at F10 M5 er interessant som en familiebil for en 991 eier. Jeg har selv hatt fire Porscher, men jeg har også hatt 3 stk. Mercedes-Benz og 3 stk. BMW. Jeg hadde sogar i en kort periode en Porsche samtidig som jeg hadde en oldschool Land Rover. Hvis man er tilstrekkelig bilinteressert ser man noe fint i stort sett alle biler. Skikkelig bilentusiasme ser forbi skryteprosjekter og image... :)

Har en utfordring til deg:

Prøv å finne en eneste bruksmessig positiv ting med en Suzuki SX4

Endte opp med en slik som leiebil en gang på Gardermoen (skulle selvfølgelig akkurat den gangen kjøre ca. 50 mil om dagen i et par dager) og klarte virkelig ikke å finne noe positivt. Prøvde til og med å kjøre den med hatt for å se om det knakk noen koder, og å få min far til å prøve å finne noe, uten hell. Det nærmeste var en god latter av å få han til å prøve å dra ned håndtaket i taket og slippe det, siden dette vært nært i resultere i en bulk på taket 8)

Skrevet
Jeg skriver NOEN GANGER om mercedes ja... du skriver NOEN GANGER om bmw...relativ stor forskjell :)

Dette er en temmelig flåsete kommentar Wicky. Har du virkelig ikke bedre argumenter? Det er denne evinnelige kategoriseringen jeg har størst problemer med når det gjelder deg og dine innlegg. Du bare må fortelle andre hva de mener eller gjør... :roll:

Skrevet

Cayenne er vel den "feteste" av børstraktorene...de arctic trucksa der blir lissom FOR mye...om du skjønner? Sjeldent behov for det i norge...

Skal være litt for mye når man skal dra den helt ut :) Man trenger bare to biler.. En lav og fin sportsbil gjerne med litt motor og en Arctic Truck. Bil til alle anledninger :)

Skrevet
Det er denne evinnelige kategoriseringen jeg har størst problemer med når det gjelder deg og dine innlegg. Du bare må fortelle andre hva de mener eller gjør... :roll:

Igjen, se på innlegget ditt og reflekter over dine handlinger som ex-moderator :)

Og angående SX4... den er trygg traust kjedelig og trygg..akkurat slik kjøpergruppen ønsker :)

Skrevet
BMW die-hard fans har aldri vært ønsket som medlemmer her inne.

så fredrik, du mener at hvis det er en som kommer som kun liker bmw, så er han faktisk ikke ønsket på et bmw forum? det høres feil ut i minne ører men.. #-o

Generelt omtales die-hard fans som folk med alt for store skylapper. De kan hverken se eller forstå at noe annet enn det de har interesse for kan være like fint eller bedre. BMW er ikke best på alt og dette har alltid vært viktig for Gunnar å få frem her inne. Derfor skal vi også diskutere andre bilmerker i relasjon til BMW.

Skrevet
Det er denne evinnelige kategoriseringen jeg har størst problemer med når det gjelder deg og dine innlegg. Du bare må fortelle andre hva de mener eller gjør... :roll:

Igjen, se på innlegget ditt og reflekter over dine handlinger som ex-moderator :)

Nettopp... og som ex-moderator har jeg en mye friere stilling enn tidligere og jeg kan derfor tillate meg å være betydelig skarpere i tonen (knapt så modererende). Du merker dette og det har også påvirket deg i positiv retning. Du har jevnt over en bedre oppførsel her inne nå enn tidligere.

Skrevet

Hvorvidt min oppførsel er bedre eller ikke er det vel ikke du som bestemmer....mEN SEFF... du kan ha en mening om det. Men siden du drar inn Gunnar all the time, la no mannen snakke for seg selv!

Og det med bedre oppførsel: har lært meg å gi blanke ;)

Skrevet

Over til noe annet. Svenske Locum har vel funnet ut at det ikke alltid funker å bytte ut "o" med et hjerte, etter de hadde disse julekortene:

locum_102354611_120673733.jpg

Skrevet

Skal være litt for mye når man skal dra den helt ut :) Man trenger bare to biler.. En lav og fin sportsbil gjerne med litt motor og en Arctic Truck. Bil til alle anledninger :)

Man trenger 3 biler, En sexy sportsbil, en solid vinterbil, og en konebil ;)

Om man har kjerring da vel og merke :lol:

Gi meg en E28 M5 og en Porsche 356 til sommeren og en Hilux til vinteren så skal jeg ikke kreve stort mer i allefall :)

Skrevet

Man trenger 3 biler, En sexy sportsbil, en solid vinterbil, og en konebil ;)

Om man har kjerring da vel og merke :lol:

Gi meg en E28 M5 og en Porsche 356 til sommeren og en Hilux til vinteren så skal jeg ikke kreve stort mer i allefall :)

I see! Du får da gi meg Z4M til sommerbil, Hilux (Arctic Truck) til vinterbil og en Toyota IQ eller Audi A1 til konebil :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...