Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsikringen er ikke gratis for det om du benytter deg av megler, men det er godt mulig du får den noe rimeligere. Jeg valgte å ikke ha denne forsikringen når jeg solgte (gjennom megler), da jeg syntes det var 4000kr i dass.

Hvorvidt denne forsikringen faktisk duger når man trenger den er en annen sak.

Skrevet

Disse forsikringene er som regel, bare piss. Meglerene mener den er gull verdt, men jeg har en far i forsikringsbransjen som frarådet meg kjøperforsikring.

Skrevet

Eierskifteforsikring kommer jeg til å tegne, menn sånn boligkjøperforsikring jeg ble tilbudt droppet jeg. Spes siden jeg kjøpte i borettslag hvor badet var pusset opp på fellesen. Forsikringen var altså sånn at det måtte være en viss prosent av totalverdien på boligen før man kunne bruke forsikringen

Skrevet

Hyundai har jo blitt veldig bra... i30 er bedre enn mye annet i klassen og i40 er en killer i firmabilklassen. Jeg tipper at spesielt Skoda skal få slite litt i fremtiden mot Hyundai. VAG blir tvunget til å overføre ny teknikk til Skoda tidligere enn de liker og dette gjør at VW trolig over tid må ned i pris (les: folk ser ikke poenget med VW når de får det samme billigere ved å kjøpe Skoda).

Spørsmålet er hva som skjer med Audi? Jeg tipper at Audi teknisk i større grad kommer til å bli isolert som et eget merke.... kanskje til fordel for et bredere samarbeide med Porsche.

Som jeg påpekte... VAG er virkelig bekymret over hvor bra Hyundai gjør det om dagen med spesielt i30 og i40.

http://www.dinside.no/879086/vw-sjef-wi ... -frustrert

Skrevet

Noe jeg ikke har sett på e34 så ofte, Keskin kt1 felger 18"

Noen som tror det kunne sett bra ut på en Stv? :)

Skrevet

Jeg har seriøst tenkt veldig mye på I40. Hadde jeg hatt familie så hadde den stått høyt på lista. Fresh men understated, samt at jeg leser at de har bra støyisolasjon og at kvalitet jevnt over ikke skriker "sparekniv". Ekstrautstyr koster lite, mye som er standard og svært panaromatak er awesome.

En slik en i sort med senk og felger ser helt sikkert mye tøffere ut enn Mondeo...

Lykke til Hyundai, dere gjør alt riktig for tiden og fortjener suksessen. VW kannibaliserer seg selv med Skoda og kaller facelift for ny modell (forrige og siste Passat og Golf)..mens andre jobber knallhardt for å levere nye, interessante ting.

Skrevet

Hyundai har jo blitt veldig bra... i30 er bedre enn mye annet i klassen og i40 er en killer i firmabilklassen. Jeg tipper at spesielt Skoda skal få slite litt i fremtiden mot Hyundai. VAG blir tvunget til å overføre ny teknikk til Skoda tidligere enn de liker og dette gjør at VW trolig over tid må ned i pris (les: folk ser ikke poenget med VW når de får det samme billigere ved å kjøpe Skoda).

Spørsmålet er hva som skjer med Audi? Jeg tipper at Audi teknisk i større grad kommer til å bli isolert som et eget merke.... kanskje til fordel for et bredere samarbeide med Porsche.

Som jeg påpekte... VAG er virkelig bekymret over hvor bra Hyundai gjør det om dagen med spesielt i30 og i40.

http://www.dinside.no/879086/vw-sjef-wi ... -frustrert

Hehe... hvor er knirken ;)

Skrevet
Jeg har seriøst tenkt veldig mye på I40. Hadde jeg hatt familie så hadde den stått høyt på lista. Fresh men understated, samt at jeg leser at de har bra støyisolasjon og at kvalitet jevnt over ikke skriker "sparekniv". Ekstrautstyr koster lite, mye som er standard og svært panaromatak er awesome.

En slik en i sort med senk og felger ser helt sikkert mye tøffere ut enn Mondeo...

Lykke til Hyundai, dere gjør alt riktig for tiden og fortjener suksessen. VW kannibaliserer seg selv med Skoda og kaller facelift for ny modell (forrige og siste Passat og Golf)..mens andre jobber knallhardt for å levere nye, interessante ting.

Synd at de ikke lanserer i40 4x4 med en gang. Tror de kunne kapret ennå flere kjøpere...

Skrevet

Synd at de ikke lanserer i40 4x4 med en gang. Tror de kunne kapret ennå flere kjøpere...

4x4 er kun virkelig interessant i Norge og Sveits... to minimale markeder, men modellen kommer helt sikkert.

Skrevet
Hva er mye papirarbeid da? Skrive under skjøte og en kjøpskontrakt? Var ikke mere jeg skrev under i alle fall, bortsett fra lånepapirer da :lol:

Det er det du som kjøper må gjøre ja. Men for selger så er det veldig mye papirarbeide, tinglysing, eierskifte dokumenter, registrering i komune og nasjonale register, passe på at di rette kronene går til rette folk osv osv. lista er lang, men for di som holder på med dette så er det bare å fylle ut faste skjemaer. det er derfor et ikke er lov å fikse med disse papirene selv, Dette må jo gjøres av megler eller advokat.

Skrevet

4x4 er kun virkelig interessant i Norge og Sveits... to minimale markeder, men modellen kommer helt sikkert.

Det er sant. Men når selveste verdenslanseringen foregikk i Norge sier det jo sitt. Mener det var Norge hvertfall ;). Men den kommer neste år hørte jeg snakk om. Antar at mange forventa en 4x4 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...