Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er alle vindskiene på huset malt. Jeg er ikke happy for den jobben når det er 7-8 meter ned på toppen og jeg står på en stige... :?

Skrevet
Så er alle vindskiene på huset malt. Jeg er ikke happy for den jobben når det er 7-8 meter ned på toppen og jeg står på en stige... :?

Malte mine i fjor, med en bittelitt for kort stige. Laangt over middels skummelt å stå på nest øverste trinn og lene seg ut for å nå å male. Er "bare" to etasjer og ikke like høyt som hos deg men dæven det var nødvendig med noen pils etterpå.. :)

Skrevet

Malte mine i fjor, med en bittelitt for kort stige. Laangt over middels skummelt å stå på nest øverste trinn og lene seg ut for å nå å male. Er "bare" to etasjer og ikke like høyt som hos deg men dæven det var nødvendig med noen pils etterpå.. :)

Hehehe... ingen pils, men derimot en god Grüner Veltliner (hvitvin)... :)

Skrevet
Gleder meg til ny iphone jeg Jordfræsar!

Ja da er vi 2 :) Tirsdag blir en fin kveld. Skal du ha 4s eller 5'iphonen?

5 :)

Skrevet

Det er vel igrunn ingenting som tilsier at det vil bli lansert to forskjellige telefoner, selv om jeg ønsker det.

Skrevet
Det er vel igrunn ingenting som tilsier at det vil bli lansert to forskjellige telefoner, selv om jeg ønsker det.

Det er vel i grunn ingenting som tilsier at det ikke vil bli det heller!

obj.phpi?o=4101672&w=698&h=392&ee=1317326215

Apropo bil ;) Ser ikke feil ut denne fronten?

LB-Peugeot_4008_220204c.jpg

Skrevet

Peugot blir bare flinkere og flinkere syns jeg. Og til forskjell fra feks sånn ca alle japanere har de beholdt "designidentiteten" i flere tiår.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...