Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":2qeh0htd]Inngangskoden til jobben på det gamle kontoret hente det jeg glemte.

Pinkoden til bankkortet mitt klarte jeg også glemme i Italia i høst. Prøvde 2 ganger i minibank, og tenkte at skal jeg prøve en gang til skal jeg være SIKKER på at jeg husker rett. Hva var koden jeg prøvde? Joda, Den nevnte koden til kontoret :)

Om jeg treffer på en kortautomat med numrene opp ned må jeg også tenke lenge :) Koden sitter liksom i fingra.

Jeg var utrolig nok så heldig at da bensinkortet mitt ble fornyet så fikk jeg tildelt samme PIN-kode som jeg har på 2 andre kort jeg bruker en del (de har samme kode pga. hører til samme fordelsprogram i banken), så det hjalp litt på mengden av koder å huske.

Ellers henger jeg meg på at fingeravtrykksleser er genialt på PC'en, og burde vært på plass andre steder i større grad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra TV Norge:

På grunn av de tragiske omstendighetene rundt Berserk i Sørishavet, har vi i TVNorge valgt å ta ut kveldens siste episode av Tangerudbakken borettslag, hvor Berserk møter gjengen fra Tangerudbakken på Filippinene. I stedet skal vi tilbake til aller første episode fra 2008 og se hvordan historien om Tangerudbakken borettslag startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist her. Jeg syns det har dabbet litt av her på bimmers i det siste.. Synd :(

Nå går det faktisk ann å følge med litt her nå. Bare 3sider siden sist jeg var inne, det er akseptabelt. Og ikke flerfoldige sider med svada. :) Så dette er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Da har jeg gitt Camilla (min kjære fru) full tilgang min Bimmers profil, ho lurte på hva jeg egentelig skriver her så jeg viser at jeg skjuler ingenting :wink:

Så skulle det komme noen merkelig innlegg her nå så er det ikke meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Da har jeg gitt Camilla (min kjære fru) full tilgang min Bimmers profil, ho lurte på hva jeg egentelig skriver her så jeg viser at jeg skjuler ingenting :wink:

Så skulle det komme noen merkelig innlegg her nå så er det ikke meg :wink:

Koselig! Velkommen Camilla! Du har jo ikke gjort så mye galt her at det gjør noe... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...