Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Merkelig opplevelse tidligere...

...for å si det sånn, du vet du sitter for mye på bimmers når du har mareritt om å poste tidenes mest provoserende innlegg, komplett med faktiske brukernavn og full flamewar som følger... og bråvåkner!

Nesten på tide å legge fra seg bimmers noen dager tror jeg... :P

Hahaha :applause: Utrolig bra :lol:

Skrevet

Bah.. fikk ikke med meg BMWen fra det kalde nord. Kjærringa ble selvfølgelig uvel når vi skulle kjøre sørover, så da ble det Blazeren..

Da må jeg vel ta fly tilbake til Bodø, for så å kjøre de 60 milene på nytt for å få bilen nedover..

Skrevet

Er 4k en grei pris for 4hjulskontroll, lysjustering + bytte av 1 stk hjullager bak på en E36? Hjullageret har jeg fra før.

Var på Sulland i Hamar, de skulle ha over 4k for kun hjullageret + montering :shock:

Skrevet

Er det noen som vet dimmen på luftmengdemåleren til m50b20? tenkte å skaffe en slange som passer... Og jeg er ikke hjemme så jeg får ikke målt. :)

Skrevet

Prøvekjørte en E34 520i igår, med M50B20. Hvordan ser man forskjellen på med og uten vanos? Følte bilen var rimelig daff egentlig, dro jo ut gearene, men var liksom veldig lite villig og den dro ikke noe bedre når man kom til 3500 rpm og oppover, var bare helt jevnt drag. Kan det f.eks være luftfilter eller innsug som er ganske tett som kan være grunnen også?

Han sa i tillegg at bilen ikke hadde ABS. Er en 92-modell. Fikk man E34 uten?

Skrevet
Prøvekjørte en E34 520i igår, med M50B20. Hvordan ser man forskjellen på med og uten vanos? Følte bilen var rimelig daff egentlig, dro jo ut gearene, men var liksom veldig lite villig og den dro ikke noe bedre når man kom til 3500 rpm og oppover, var bare helt jevnt drag. Kan det f.eks være luftfilter eller innsug som er ganske tett som kan være grunnen også?

Han sa i tillegg at bilen ikke hadde ABS. Er en 92-modell. Fikk man E34 uten?

Vanos kom i 1993 og jeg kan ikke forestille meg at E34 kom uten ABS bremser.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...