Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen flere her som har prøvd online spillet "Holmenkollen ski jump 2"

Personlig rekord er 154 meter

http://www.visitnorway.com/holmenkollen/

Etter noen forsøk fikk jeg til 123m, så ga jeg opp. Ble fort litt kjedelig. :D

Blir fort litt mer moro når en finner ut hvordan man hopper langt.

Artig og spille mot noen også, visst man er nogenlunde jevngod.

Trikset er å følge med på vindmåleren og sette utfor på rett tidspunkt.

Vent til vindpølsa står helt til høyre (medvind) og er litt på vei ned igjen (ca 1.3) før du setter utfor.

Trykk et kjappt trykk til venstre samtidig som du satser på hoppkanten, og korriger med pil til høyre igjen med en gang.

Viktig å vinne mye høyde over kulen, og så holde vinkelen paralellt med bakken :bart:

145m 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med BMWCCN om dagen... er det noen som vet det?... :?

Har vært nede siden i går, finner heller ikke ut av det. Hmmm.. Er vel lov å håpe at den er tatt ned for å lansere de "nye" sidene?? Neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror serveren har krasjet. Det skulle en til kontoret der for å restarte den i går kveld, men når den ikke har kommet opp igjen er det nok noe mer alvorlig enn noe som kunne fikses med en restart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med BMWCCN om dagen... er det noen som vet det?... :?

Har vært nede siden i går, finner heller ikke ut av det. Hmmm.. Er vel lov å håpe at den er tatt ned for å lansere de "nye" sidene?? Neppe...

De "nye" sidene som burde ha vært innført for flere år siden.....

Personlig mener jeg att BMW klubben har gjort en generaltabbe ved å ikke henge med utviklingen på nett. De burde tatt hintet allerede i 2003 når Bimmers.no startet opp :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har CCN fått nytt forum noe slikt som dette, eller har de fortsatt det gamle håpløse oppsettet?

Jeg tror den bobla hadde vært 10x penere med litt chrome detaljer. Blir fort ensformig og kjedelig når absolutt alt er sort. Men den er vel kansje slik originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den bobla hadde vært 10x penere med litt chrome detaljer. Blir fort ensformig og kjedelig når absolutt alt er sort. Men den er vel kansje slik originalt?

Ja... og boblen er faktisk også prototype nr. 6. Så original som man kan få den og selvfølgelig restaurert 100% korrekt. Altså restaurert... den er ikke en replika eller en kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rakk inn før meg Fredrik ;)

åja.... :oops::^o

Men skikkelig gøy å lese den tråden, særlig i starten mens de ennå ikke helt vet hva de har funnet..

Jeg leste faktisk nesten de 100 første sidene i en jafs, fullstendig hekta :D

Og som Fredrik sier, jobben de har lagt ned for å gjøre alt etter 1938 standard er så ufattelig at vi "vanlige" blir svimmel av mindre!

Bare det å sitte på dokumentasjon som ikke engang VW selv kan stille opp med er en bragd av en annen verden.

Hadde jeg hatt 10% av kunnskapen de gutta der har så hadde jeg sett på meg selv som genial..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme fra jobb klokken 21.00 i kveld. Nå er kofferten pakket på nytt, denne gangen går turen til Gran Canaria sammen med dama:)! Får håpe på et par dager med sol i hvertfall. På en annen side så smaker ølet godt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme fra jobb klokken 21.00 i kveld. Nå er kofferten pakket på nytt, denne gangen går turen til Gran Canaria sammen med dama:)! Får håpe på et par dager med sol i hvertfall. På en annen side så smaker ølet godt uansett.

God tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mer passer til en spekemat-aften for en vennegjeng?

allerede på listen:

- fenalår

- hjemmerøket bacon

- mårpølse

Vi skal også ha noe ikke-spekemat:

- hjemmerøket laks

- tørrfisk

God drikke hører selvsagt til, men føler det er noe som mangler på matlisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...