Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vil jeg tro!

Smart du vertfall som tar kjøretimene i god tid. Hører om mange som melder seg på et par uker før bursdagen å regner med å være ferdig til dagen sin..

Skrevet

Ja, tenkte det kunne være lurt.

Men har ventet lenge på langkjøringstimen som jeg ble ferdig med i dag.

Deilig å være ferdig, og tenkte at det er kune oppkjøring igjen :)

Er kjekt å være tidelig ute, er ikke mulighet å få oppkjøring i oktober/november her i Skien.

Alt er fullbooket, neste ledige er 10.desember eller noe sa kjørelæreren min.

Skrevet

I dag har jeg spist sjeldent god middag! Jobbet på Røkland Stasjon, og tiden dro ut litt. Så oppdaget vi plutselig at det lokale lysstøperiet hadde en "Kafe åpen" plakat utenfor. Dro inn der... Valset i gjennom tusenvis av lys før det hele åpenbarte seg. Pizzabuffet med RÅÅÅÅÅ!!!!!!! hjemmelaget pizza og kjempekoselig miljø. Fy faen, så godt!!! :mrgreen:

Skrevet
I dag har jeg spist sjeldent god middag! Jobbet på Røkland Stasjon, og tiden dro ut litt. Så oppdaget vi plutselig at det lokale lysstøperiet hadde en "Kafe åpen" plakat utenfor. Dro inn der... Valset i gjennom tusenvis av lys før det hele åpenbarte seg. Pizzabuffet med RÅÅÅÅÅ!!!!!!! hjemmelaget pizza og kjempekoselig miljø. Fy faen, så godt!!! :mrgreen:

Så var det bort på "senteret" ved siden av å få thaimassasje etterpå?

Sto i dasskø der i påsken og la merke til en lapp på ei dør ved siden av.

DET må være dårlig bissniss det :shock:

Skrevet

=P~=P~

Skrevet
Noen som valser hjulbuer i Akershus\Oslo til en fornuftig penge? :)

Som noen her inne linket til for et par år siden:

http://youtu.be/QLwdWsNDGLg

Edit: Var vel i Tulletråden v1.0

Haha, ikkesant! :P

Skulle gjerne ha fått pressa noen 285\30-18" hjul bak på e34'n, men det subber i falsen!

Skrevet

Var ikke linken jeg tenkte på. Ville bare få ut litt energi på tastaturet!

Kan også meddele at 12. oktober kommer den nye dekoderen fra Canal Digital for salg til kabel-TV kunder! Endelig... 3495,- Har du den gamle, ja da kan du sende den inn og få den nye til 1500,-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...