Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en fyr innom jobben ista mer e90 316d som sa det var værste bilen han hadde hatt, knallgod å kjøre osv, men bytta svinghjul og clutch 2 ganger allerede, hatt bilen siden februar:s var også en som henta hjula til q5'n sin for han bytta til en splitter ny f10 520 og virka kjempefornøyd! Måtte smile litt da:)

Skrevet
Var en fyr innom jobben ista mer e90 316d som sa det var værste bilen han hadde hatt, knallgod å kjøre osv, men bytta svinghjul og clutch 2 ganger allerede, hatt bilen siden februar:s var også en som henta hjula til q5'n sin for han bytta til en splitter ny f10 520 og virka kjempefornøyd! Måtte smile litt da:)

Svinghjulet på firerdiesel modellene må etterhvert være et stort problem for BMW. Jeg har byttet svinghjul to ganger og det er ikke helt perfekt ennå. Svinghjulet er stort sett uten vibrasjoner, men av og til oppstår det relativt kraftige vibrasjoner ved pådrag. Hverken min verksmester eller jeg er i tvil om at det er svinghjulet som er problemet, men jeg har allerede erfart at BMW ikke løfter en finger før problemet er rimelig stort.

Merkelig nok gikk det 200000 Km før det originale svinghjulet sa takk for seg. Det nye svinghjulet var aldri helt vibrasjonfritt og ble skiftet på garantien etter ca. 40000 Km. Nå har bilen kjørt 281000 Km og svinghjulet bør skiftes igjen. Jeg vil nok få svinghjulet skiftet på garantien, men det er virkelig irriterende at BMW ikke bare kan få skikk på sakene... :x

Skrevet

Min onkel kjøpte i 2006 en ny E90 316I og den sto mer på verksted enn i hans egen garasje! Var på et punkt da Bavaria vurderte å bare gi ham en ny bil! Litt synd at det blei sånn fordi dette var hans aller første BMW etter 25 år med Peugeot, men i 2009 kjøpte han likevel ny E90 318d LCI med M-sport og den har ikke hatt ett eneste feilslag! Det ordna seg heldigvis til slutt :)

Skrevet

Jeg har ikke sett foppal i 3D, men skal prøe i dag. Du! Hvor er Rica på Hamar? Jeg skal på landsstyremøte der i morgen.

Skrevet
Jeg har ikke sett foppal i 3D, men skal prøe i dag. Du! Hvor er Rica på Hamar? Jeg skal på landsstyremøte der i morgen.

Mener det er Rica i sentrum ved pizzanini (hamars beste pizza)'og Rica på Olrud. Rica i sentrum er vel rett nedenfor dama di si skole kom jeg på. Mot mjøsa!

Skrevet

Rica har vel kun et hotell som ligger i Furnes?

Victoria og Astoria ligger i byen, mot Mjøsa.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...