[space] Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Ikkje braaa: Ei på kontoret som har hytte i Sverige. Alle går og innom de boksene hver gang de passerer der, selv om det ikke er verdens beste sjokolade akkurat... Lista i bakgrunnen er en liste hvor alle har skrevet seg opp under forskjellige kategorier. F.eks. "Jeg skal IKKE spise noe av dette", "Litt en gang i blandt" og "Jeg skal spise så mye jeg vil" For samvittigheten sin skyld er det best å holde seg til hva som står.
bmwnissen99 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 så ikke akuratt så god ut den sjokoladen der, men den ene typen der er det Smash? vi har små kaker på kontoret her selv og de pakkene forsvinner fort
Jordfræsar Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Ja men da erre grett . Takker. Ligger 50m fra Biltema i retning Hamar. Kommer du langt E6 svinger du av og du kjører rett opp mot hotellet. Biltema er den store butikken til høyre. Kommer du fra Maxi og hamar (gangster) west-side, så er Biltema til venstre for vægen samans med Rica. Er du usikker drar du innom Texaco og spør hvor du skal, de vil da be deg gå 50m i retning Biltema
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 ":3m2codvy] Ei på kontoret som har hytte i Sverige. Alle går og innom de boksene hver gang de passerer der, selv om det ikke er verdens beste sjokolade akkurat... Lista i bakgrunnen er en liste hvor alle har skrevet seg opp under forskjellige kategorier. F.eks. "Jeg skal IKKE spise noe av dette", "Litt en gang i blandt" og "Jeg skal spise så mye jeg vil" For samvittigheten sin skyld er det best å holde seg til hva som står. Hehehe... listen ser ikke ny ut... mon ikke jeg også har stått ved denne listen og fått dårlig samvittighet...
316 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Er det noen som har Sumo her som kunne lånt den bort litt til dama mi? Hu vil se den Grace episoden som ble fjernet pga at den var for "lik" Utøya. Ettersom jeg skal se på fotball i 3D i kveld så trenger jeg det...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Er det noen som har Sumo her som kunne lånt den bort litt til dama mi? Hu vil se den Grace episoden som ble fjernet pga at den var for "lik" Utøya. Ettersom jeg skal se på fotball i 3D i kveld så trenger jeg det... http://www.free-tv-video-online.me/inte ... son_7.html
Hansh Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Broom broooom! Mindre imponerende at original er feilstavet på den pokalen!
316 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 I know! Det har jeg sett ca hundre ganger. Uten å henge ut noen, det er BMW CCN.... ! HED/OPP skal ha for mange bra initiativer de senere årene, de er flinke.
Hansh Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 I know! Det har jeg sett ca hundre ganger. Uten å henge ut noen, det er BMW CCN.... ! HED/OPP skal ha for mange bra initiativer de senere årene, de er flinke. Hehe, bra det da! Det bare lyste sånn imot at fristelsen for å nevne det ble for stor. Bedre med mye bra initiativ og litt småslurv enn at ikke noe skjer!
316 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Fikk dette i posten i dag. Skal kline det i grillen på E30'a. Greit med details som ikke alle andre har. Kult merke!
Anbefalte innlegg