Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mange måter er en V-motor mye mer spennende enn en rekkemotor. Den er mer kompakt, den kan ofte monteres lavere og lenger tilbake i motorrommet... og det er ofte en temmelig god lyd i en V-motor. Med dagens teknologi er det heller ikke et like stort behov for at motoren har en naturlig balanse for ikke å riste i filler. Balanseaksler og annen mekanikk tar seg av den biten. Effektmessig skiller det ingenting mellom en R6 og V6 motor idag.

Selv en firer høres interessant ut når den er en V4... :)

Skrevet
Kan det være en sammenheng med at Volvo nå eies av kinesiske Zhejiang Geely Holding Group og dette kostymet? Slike catalinajakker er jo ellers et velkjent syn blandt officials i Kina... :-s

Her Per-Arne Reinholdsson, prosjektleder for V60 Plug-in Hybrid.

480x.jpg

Er ikke det der klassisk svensk executive-stil, da? Synes han der ser ut som hentet rett ut fra en gammel informasjonsfilm for Volvo Amazon eller 144 - t.o.m. brillene er helt riktige.

Kinesere er begynt å bli ganske fjonge i klesveien, og mange har forlatt Ahmadinejad-stilen til fordel for Armani. :)

Skrevet
Jeg [...]kaller ikke folk idioter i hytt og pine...

Du får tommel opp fra meg for den. :)

Må bare sjekke.... Virkelig 37 millioner kroner i heftelser??? Hvordan går det an?

Stikkordene er vel utleggsforretning og namsmannen - dvs. at det blir tatt beslag i eiendeler med hensikt å selge dem for å drive inn gjeld. Ofte - som her - overgår gjelden verdien på gjenstandene det tas pant i.

Skrevet

Akkurat her er det nok du som er idioten uten greie på BMW.

Ifølge bimmerpost.com også vil nok neste M3/M4 (neste 2-dørs M3 kommer til å hete M4, og coupè/cab vil hete 4-serie fremover) få en V6 med turboer, så journalistene er nok ikke på bærtur nei.

528i har allerde fått firer, og denne er både billigere, raskere, har høyere toppfart, veier mindre og bruker mindre enn 530i med sekser. Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hva som hadde blitt mitt valg, selv om det er aldri så "feil".

De nye motorerne er selvsagt mye mer effektive og alt det der og det er bra, men jeg har alltid vært en stor fan av BMWsine rekkeseksere! Min personlige mening er at en BMW skal ha sekser, men det er min mening! Andre mener at f eks diesel ikke hører hjemme i en BMW og dems mening respekterer jeg fullt, det er nettopp det som er så greit at ikke alle er like. Det at du kaller meg idiot uten peiling synes jeg du må forklare nærmere!

Benny er absolutt en av de mest kunnskapsrike skribentene hos Broom, mens andre later til å ikke være det!

Skrevet

det var det ja :) nei, men skal sette bilen min for salg idag :) så slenger jeg den ut på finn.no når jeg får lønning neste uke :)

Skrevet

Autoriserte lavpris merkeverksteder tar nå opp kampen mot frittstående lavprisverksteder som f.eks Mekonomen. Volkswagen lanserer lavpriskjeden "Direct Express" som sikter seg spesielt inn mot den delen av VW bilparken som er 5 år gammel eller eldre.

Hvis konseptet blir vellykket vil jeg tro at BMW og Mercedes-Benz også oppretter lignende verkstedkjeder. Hvorvidt dette får betydning for 3-parts deleleverandører som Koed og Schmiedmann er usikkert, men det er ingen tvil om at det nettopp er dette markedet som VW nå vil ha en stor bit av. Jeg sier selvfølgelig ja takk til originale deler hvis prisen er på det samme lave nivået som for gode uoriginale idag... :)

http://fpn.dk/motor/bil/article2574261.ece

Skrevet
homosex...

Knapt et døgn (21 timer) med Wicky Balboa på bimmers... :roll:

"tenk på alle penga du får "

"synes jeg har sett den der i oslo også"

"artig måte å gjemme skiltene sine på"

"huff...1000kr for å selge bil på finn"

"Nei skal legge ut bmw på finn...regner med at det tar mer enn 1mnd å selge den"

"frode....du skuffer.... fra 850i til....til...i cant even say the word"

"fotball suger...haha"

"homosex"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...