bcRichard Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Neij det er noen steder de har strøm, vi har vært fri i en time, men er tilbake nå Det er MANGE byer hvor strømmen er gått, http://www.ht.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Synd det der Så det var en på face ifra harstad som ikke hadde strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe ihvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odr......et i sin hleeht. Mrekleig ikke snat? Jeg oppdaget ikke skrivefeilene før jeg kom til "Uineverisett", fordi jeg forventa at det skulle stå "university". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hamann må ha vært delvis skråstilt da de valgte farge for dems versjon av Mercedes SLS! Den nye Koenigsegg Agera er også ganske kul, den sorte er vanlig, mens den hvite er R. Kult med takboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 150.5 på holmenkollen ski jump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Om noen har greie på lover og regler angående leilighet, utflytting og depositum, send meg gjerne en PM. Har litt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 De har hora opp Koenigseggen for mye. De var jo i utgangspunktet stilren skandinavisk design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Syns den var møkkfet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Syntes det jeg og. Har alltid likt dem bilene, og intet unntak for den bilen! Vil haaa! (Den svarte og hvite ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Nye Agera er helt sinnsyk! Helt rå den kjerra der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Speechless... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 I mine øyne finnes det ingen hyperbil som kan matche Koenigsegg på totalpakke. Og motorlyden av et Egg som akser, er helt orgasmisk Og den nye Ageraen har jeg ikke ord for å beskrive! Veyron kan ta seg et stev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Fy f... for ett uvær det er nå. Glad jeg har fri fra jobb ihvertfall. Alle vinduene er fyki igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Ferrari FF... (Four seats, Four-wheel drive)... V12, 6262 cm3, 660 HK ved 8000 rpm, 683 Nm ved 6000 rpm, 0-100 Km/t på 3,7 sekunder og en topphastighet på 335 Km/t. Bortsett fra et par praktiske bakdører kan mye tyde på at Porsche Panamera Turbo nå har fått en farlig konkurrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Den var jo skam fet! Og takboksen gjorde at jeg digga den bare enda mer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg