FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Modern og Fadern har 55 tommer på soverommet med custom veggfeste som ikke bygger ut en dritt fra veggen Synes ikke den er sånn overdrevent stor.. Dog tror jeg de aldri bruker den!
awt Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Vi hadde 37" på soverommet i leiligheten, hang ca. 75cm fra kanten av sengen. Grei nok størrelse, absolutt ikke for lite og kunne gjerne vært større. Nå har vi ikke tv på soverommet lengre, og det fungerer helt fint det også.
Jordfræsar Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Hva med en matbok innenfor jakt & fiske? Eller en eske med TORO jegergryte? Bare å tilsette kjøtt og vann. En hel eske også? Makan til magamål du har
spruddel Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Hørte om det var noe å satse på med bok, men de andre tvilte litt på det. Derimot gavekort i interiørbutikk var bra Jeg foreslo også mange pakker real turmat forrige uke
knut_olestad Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Gavekort i interiørbutikk, klesbutikk eller parfymeri bruker funke på jenter
Fredrik 90 Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 For en gjeng altså! Kjørte i sentrum i stad og hadde med meg dama, i tillegg hadde jeg med meg min mor og søster i baksetet! Så havnet det en strøken hvit MB W108 bak meg hvorpå jeg sier "Oj, for en strøken Merce som ligger bak oss" Før jeg rekker å si "ikke snu dere alle sammen nå" så har de allerede gjort det Så sikkert dritsmart ut for han i Merca, jeg ble bare flau
Yngvejos Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 For en gjeng altså! Kjørte i sentrum i stad og hadde med meg dama, i tillegg hadde jeg med meg min mor og søster i baksetet! Så havnet det en strøken hvit MB W108 bak meg hvorpå jeg sier "Oj, for en strøken Merce som ligger bak oss" Før jeg rekker å si "ikke snu dere alle sammen nå" så har de allerede gjort det Så sikkert dritsmart ut for han i Merca, jeg ble bare flau Han ble sikkert kjempelei seg av å få litt oppmerksomhet for bilen sin.
fish Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Hva med en matbok innenfor jakt & fiske? Eller en eske med TORO jegergryte? Bare å tilsette kjøtt og vann. En hel eske også? Makan til magamål du har Hadde dem ikke ett budsjett på 200 - 300 kroner? --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.212500,9.602217 Sent from my iPhone using Tapatalk.
noekult Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Gøy å ha en E28 ass Ikke nok med at eldre menn smiler til deg, man føler seg også jævlig kul. Spesielt på Grünerløkka er det mange unge menn og damer som snur seg med et lite smil. Så også en sølv E28 med utenlandske skilter utafor et spisested i går, mens sjåføren satt i. Måtte tute i det jeg kjørte forbi og han vinka febrilsk tilbake. ELSKER eierskapet av denne bilen: mest av alt at den er beskjeden men får kul oppmerksomhet likevel. Tenker bare på to ting egentlig (bortsett fra alt småfiksen som skal gjøres i vinter): 1) Aldri hatt sansen for en bil i sølv. Men ser for meg at denne hadde sett skikkelig lekker ut i det. Eneste er at denne har spesiell "delfingrå" farge og det er puristen i meg som sier at jeg ikke må finne på å vurdere omlakkering... Den trenger nok et lag med lakk etter småfiksen og de mindre ripene, men jo.. Noe i meg sier at det ville vært feil å vekk fra fra originalfargen... Denne dukker stadig opp i hodet; noe av det lekreste jeg vet om på fire hjul. 2) Hvor mye fetere hadde bilen sett ut om den fikk litt senk pluss litt sjeldnere BBS felger i chrome, a la BMWene på StanceWorks? Igjen, denne E9-en får skylda... Vet ikke ass, har dere noe meninger rundt lakkering/senk/BBS-felger? Og hvordan hadde det blitt med senk på 14" originalfelger? De er jo strøkne. Beholdt originalfargen på lakken og bare senket bilen slik at originallooken ble beholdt i stor grad...
Azeton Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Ikke for og være frekk, men tror de smiler av mørk mann i gammel bil ;P Tenker wicky er enig.. for han tørr ikke vise seg i gammel bil
noekult Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Ikke for og være frekk, men tror de smiler av mørk ann i gammel bil ;P Jeg fikk aldri noe smil i Corollaen eller Legacyen min. Fikk mange smil i pre-BMW Minien min, da. Men om de smiler fordi jeg er mørk, værsågod! Jeg smiler tilbake til alle som smiler til meg
fish Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Gøy å ha en E28 ass Ikke nok med at eldre menn smiler til deg, man føler seg også jævlig kul. Spesielt på Grünerløkka er det mange unge menn og damer som snur seg med et lite smil.Så også en sølv E28 med utenlandske skilter utafor et spisested i går, mens sjåføren satt i. Måtte tute i det jeg kjørte forbi og han vinka febrilsk tilbake. ELSKER eierskapet av denne bilen: mest av alt at den er beskjeden men får kul oppmerksomhet likevel. Tenker bare på to ting egentlig (bortsett fra alt småfiksen som skal gjøres i vinter): 1) Aldri hatt sansen for en bil i sølv. Men ser for meg at denne hadde sett skikkelig lekker ut i det. Eneste er at denne har spesiell "delfingrå" farge og det er puristen i meg som sier at jeg ikke må finne på å vurdere omlakkering... Den trenger nok et lag med lakk etter småfiksen og de mindre ripene, men jo.. Noe i meg sier at det ville vært feil å vekk fra fra originalfargen... Denne dukker stadig opp i hodet; noe av det lekreste jeg vet om på fire hjul. 2) Hvor mye fetere hadde bilen sett ut om den fikk litt senk pluss litt sjeldnere BBS felger i chrome, a la BMWene på StanceWorks? Vet ikke ass, har dere noe meninger rundt lakkering/senk/BBS-felger? Og hvordan hadde det blitt med senk på 14" originalfelger? De er jo strøkne. Beholdt originalfargen på lakken og bare senket bilen slik at originallooken ble beholdt i stor grad... Denne ligger ett par sider tilbake fra tidl i dag. E28 er griselekker med BBS http://m.finn.no/#car/used/ad.html?finnkode=31257824 --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.212482,9.602248 Sent from my iPhone using Tapatalk.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Er det noen bilkyndige Stavangerfolk på dette forumet?
noekult Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Denne ligger ett par sider tilbake fra tidl i dag. E28 er griselekker med BBShttp://m.finn.no/#car/used/ad.html?finnkode=31257824 http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31257824 Sykt bra...! Me like...! Så meget bra ut i svart og i sølv. Artig pris også...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Har så lyst på en av de 2! Nesten så jeg vil spørre om han tar E92 i innbytte Har så lyst på en eldre BMW igjen..
Anbefalte innlegg