Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er det som foregår opp i huet på folk? Jeg og min bedre halvdel hadde i ettermiddag/kveld vært ute noen få ærend og kjører på E18 hjemmover, da en bil legger seg helt opp i bakfangeren min selv om jeg ligger 10 km/t over fartsgrensen! Han blinker med lysa og er utålmodig i flere kilometer før forbifeltet kommer, jeg er nå litt irritert og legger meg raskt inn men gir på litt når han kommer opp på siden før jeg bremser ned og slipper han forbi! Bilen, en mørk E90 316I med en mer voksen kar bak rattet raser forbi og legger seg inn foran meg! Men det han da gjør er å legge seg i 20 km/t under fartsgrensen slik at jeg tar ham igjen, jeg ligger med cruisekontrollen på fartsgrensa og legger meg ut og passerer i rolig tempo før forbifeltet blir til to felt igjen.

Det utrolige at at nå er han oppe i ræva på meg igjen og blinker med lysa og presser, jeg flirer litt til dama om at hvis han vil kappkjøre så blir det jo litt rått parti :wink: Men i den første tunnelen så girer jeg ned og blåser ut ett par gir før jeg legger meg i ett rolig tempo igjen, 316 forsvant så fort at jeg ikke vet om han prøvde å henge på men han kom plutselig som en kule opp i ræva på meg igjen med fjernlysa på! På en lang slette får jeg nok og trøkker til det nyvogna er god for, og gir meg ikke før 200 km/t merket berøres(fyfy) [-X 316en er nå borte vekk og jeg kjører av motorveien og stopper på første bussholdeplass og lar madammen kjøre siste biten hjem, i det humøret der er det best jeg plaserer meg i passasjersetet :roll:

Men hva er det folk tenker på, hadde alle latt seg hisse like lett opp i trafikken som meg så hadde det jo vært fullstendig kaos #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. Aston Martin har jeg faktisk spottet en dansk DB5. Disse skifter eiere for rundt 2 millioner... pund!

c0wikjc8if5r0sf9fbzq.png

Jeg var egentlig ute etter dette bildet, men endte opp med dette her, som nå pynter opp i "hjørnet mitt" i stua.

9b71aca28e85d6a2cbfc0fa881639134f146331b_wmlg_00001.jpg

Mannen har stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg holdt på å styrt litt ikveld, og testet ut diverse lakk og motiv på et gammel skateboard som ikke lengre skal brukes. Kvelden ble kun brukt til testing og kom fram til at det skal se ut som det under. Som dere ser er det veldig shabby og dårlig arbeid, men som sagt: kun for test.

Så nå skal jeg pusse det helt ned og jobbe nøye frem til det ferdige resultat :D

vik0wqkmigzremq3w1ky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har airbrusha?

Isåfall så var det veldig bra!

Airbrush på ei gammel plate som test? Nei å nei :)

Her var det utskrift på a4-ark med klarlakk under(som lim) og over! hahaha.

Men ja, det var som sagt fort gjort som test, har en plan på hvordan jeg skal løse dette når jeg virkelig skal sette igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere. Da begynner logoen å nærme seg sluttfasen (bytte font og midtstille navnet).

Ideen og sketchen ble laget av meg og jeg fikk det finpusset av noen andre. Er veldig stolt, da det representerer bedriften på en super måte. Det skal være tegning av en bil slik 10-åringer tegner (skal jo være moro!), samt at bedriften er så bilentusiastisk at konseptet er bilen midt i mellom hjerterytmen. Det er altså hjerterytmelinja som begynner og i pausen blir det til en bil, og videre kommer den andre hjertebanken. Passer kjempebra sammen med mulig motto "For oss som har bil i blodet"! :)

a7x5otdfd1qmw5r9s5fs.png

Hva syns dere, sånn totalt sett? Ser ut til å passe bra på visittkort o.l. også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...