Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk Therese Johaug. Takket være deg har jeg nå nyvasket bil (gratis Gullvask :-)), mett er jeg også, kyllingburger med brus til den nette sum av kr 35,- :-) Hyggelig tur på Statoil. :-)

Strålenede sol fra nesten skyfri himmel, +grader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir alle statoilstæsjonene gratisk gull vask? :D

Skal vel det. Du må sende GULL til 2310 på sms. Du får en sms tilbake med en link. Den må du ikke åpne før du kommer til stasjonen. Så viser du bilnøkkelen din, henter frem linken som ligger på sms. Da kommer det frem en strekkode som scannes i kassa. Da får du gratis Gullvask. :-) Halv pris på kyllingburger er det også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde som demonstrerer størrelsesforskjellen på Panamera og FF, som ikke er særlig stor.

Etter litt research så har fant jeg ut at FF har 1cm lengre akselavstand enn Panamera :shock:

Så noen liten bil er FF definitivt ikke, da Panamera er ganske svær. Ser jo også på kupeen av FF er ganske lik Panamera etter øyemål.

FF og Panamera er samme type bil og vil konkurrere om markedsandelen i dette segmentet.

Hadde jeg hatt penger og skulle kjøpt en av disse så hadde det blitt FF uten tvil 8)

Ja... jeg mener at mine påstander vedr. FF holder. FF er en litt merkelig konstruksjon med tanke på størrelsen og det er absolutt meningen at designet skal forlede oss til å tro at bilen er mindre enn den er. Men som både du og jeg har påvist er FF størrelsesmessig på nivå med både BMW F10 og Porsche Panamera. Ferrari vil definitivt ha en bit av premium familiebilmarkedet. Allikevel er det litt kult at FF ser ut som en Z3 Coupé på anabole steroider... :)

Må nok bare innrømme at jeg er blitt litt lurt av de bildene jeg har sett tidligere.

Er det noen som har sett tester der den praktiske bruken av baksetet er nevnt?

Hadde vel ikke helt sett for meg å på noe tidspunkt diskutere Ferraris potensiale som familiebil, men er vel nye tider.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde som demonstrerer størrelsesforskjellen på Panamera og FF, som ikke er særlig stor.

Etter litt research så har fant jeg ut at FF har 1cm lengre akselavstand enn Panamera :shock:

Så noen liten bil er FF definitivt ikke, da Panamera er ganske svær. Ser jo også på kupeen av FF er ganske lik Panamera etter øyemål.

FF og Panamera er samme type bil og vil konkurrere om markedsandelen i dette segmentet.

Hadde jeg hatt penger og skulle kjøpt en av disse så hadde det blitt FF uten tvil 8)

Ja... jeg mener at mine påstander vedr. FF holder. FF er en litt merkelig konstruksjon med tanke på størrelsen og det er absolutt meningen at designet skal forlede oss til å tro at bilen er mindre enn den er. Men som både du og jeg har påvist er FF størrelsesmessig på nivå med både BMW F10 og Porsche Panamera. Ferrari vil definitivt ha en bit av premium familiebilmarkedet. Allikevel er det litt kult at FF ser ut som en Z3 Coupé på anabole steroider... :)

Må nok bare innrømme at jeg er blitt litt lurt av de bildene jeg har sett tidligere.

Er det noen som har sett tester der den praktiske bruken av baksetet er nevnt?

Hadde vel ikke helt sett for meg å på noe tidspunkt diskutere Ferraris potensiale som familiebil, men er vel nye tider.... :?

Jeg har sett mange tester på video der de tester forgjengern, 612 Scaglietti, sine bakseter og de konkluderte med at de var fullt brukbare for voksne på små og mellomlange kjøreturer. Etter hva jeg har skjønt er denne lengre og mer tiltrettelagt for hverdagsbruk så jeg ser ingen grunn til at denne skal være verre.

FORZA FERRARI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø :( Og de som brøyter har vært så jævli flinke å sende en haug med snø i fronten på ene golfdelebilen jeg og bruttern kjøpte:

f782nolaybv6mu09fp53.jpg

Regner med at vi har krav på erstatning?

Bilen står 2 meter fra veien, så den er liksom ikke i veien for dem tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir alle statoilstæsjonene gratisk gull vask? :D

Skal vel det. Du må sende GULL til 2310 på sms. Du får en sms tilbake med en link. Den må du ikke åpne før du kommer til stasjonen. Så viser du bilnøkkelen din, henter frem linken som ligger på sms. Da kommer det frem en strekkode som scannes i kassa. Da får du gratis Gullvask. :-) Halv pris på kyllingburger er det også. :-)

Eneste som er synd er at det er bare 1 vask man får gratis :P

Sku prøve igjen idag å da kom det opp at jeg allerede hadde fått gratisvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...