Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vet hva wicky skal se på :Dhttp://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7854294 (Taxi).

Hadde planer om det ja..Men flytter idag, så da blir det dessverre ikkeno taxi-titting..Dessuten har jeg en liten avsmak for han der Adil pga no private greier, samt detaljene suger...De kjører ny e-klasse mot sykkelen hans...også byttes bildet, og en gammel e-klasse treffer sykkelen...

Haha... det er vel tidenes scene :) Er som å se de gode gamle biljaktfilmene. Der kunne de ofte bytte bilmerke også!

Skrevet

De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer :P

Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall..

Skrevet
De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer :P

Skrevet
Hva tror folket? http://www.silkemotor.no/index.php?p=61&showu=118 Er det verdt å bruke penger på? :)

I call BS.

En rens av motoren mellom oljeskift for eksempel er nok ikke dumt, men har man en skitten motor, kan fastbrent olje løsne og som sådan tette oljekanaler og forårsake havari.

Disse produktene man tømmer i bensintanken for å rense dyser etc. kan vel kanskje fungere til en viss grad. Har hørt om forskjellig her og.

Ligger en del tråder på forumet om diverse slike "vidundermidler".

Skrevet

Haha! :applause: Vittig, men jeg tror ikke den vanlige mannen i gaten tenker stort over dette.

Skrevet

Hehehe... rimelig avslørende. Det viktigste er at begge Mercedesene er hvite... :lol:

Skrevet

da er du ikke kul nok i mercedes verden ;) Trykk på linken jeg la ut... så ser du på bilen som kjører over sykkelen... det er en S124....når en av spillerne går ut av denne bilen, så har den forandret seg til en s212...

Skrevet

merkelig... tromsø taxi klager på kommunen siden de har små rundkjøringer...dette gjør at høyre dekk slites fortere og at de nå må kjøpe 200 fler dekk pr år og krever derfor større rundkjøringer....

Skrevet

Hehe den var litt "lei" ja :P Menmen.

Skrevet

Hehehe... rimelig avslørende. Det viktigste er at begge Mercedesene er hvite... :lol:

hahaha fail!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...