Jordfræsar Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg vet hva wicky skal se på http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.7854294 (Taxi). Hadde planer om det ja..Men flytter idag, så da blir det dessverre ikkeno taxi-titting..Dessuten har jeg en liten avsmak for han der Adil pga no private greier, samt detaljene suger...De kjører ny e-klasse mot sykkelen hans...også byttes bildet, og en gammel e-klasse treffer sykkelen... Haha... det er vel tidenes scene Er som å se de gode gamle biljaktfilmene. Der kunne de ofte bytte bilmerke også!
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Ja men det var lissom i 70-80 tallet.. men igjen...nrk fikk vel ikke inn nok lisenspenger for å dekke skader...
Zibiri Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall..
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall..
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Hva tror folket? http://www.silkemotor.no/index.php?p=61&showu=118 Er det verdt å bruke penger på? I call BS. En rens av motoren mellom oljeskift for eksempel er nok ikke dumt, men har man en skitten motor, kan fastbrent olje løsne og som sådan tette oljekanaler og forårsake havari. Disse produktene man tømmer i bensintanken for å rense dyser etc. kan vel kanskje fungere til en viss grad. Har hørt om forskjellig her og. Ligger en del tråder på forumet om diverse slike "vidundermidler".
Marius2002 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall.. Haha! Vittig, men jeg tror ikke den vanlige mannen i gaten tenker stort over dette.
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 details details.... jeg har to venner av meg som spiller i serien der... så jeg må nok holde meg nogenlunde positiv...
noekult Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Faen, kom nå på at jeg burde vært Mr. Melk til Halloween. Neste gang, neste gang.
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall.. Hehehe... rimelig avslørende. Det viktigste er at begge Mercedesene er hvite...
Erebus Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg ser bare en hvit 212 på alle klippene jeg.. ?
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 da er du ikke kul nok i mercedes verden Trykk på linken jeg la ut... så ser du på bilen som kjører over sykkelen... det er en S124....når en av spillerne går ut av denne bilen, så har den forandret seg til en s212...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 merkelig... tromsø taxi klager på kommunen siden de har små rundkjøringer...dette gjør at høyre dekk slites fortere og at de nå må kjøpe 200 fler dekk pr år og krever derfor større rundkjøringer....
Zibiri Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall.. Hehe den var litt "lei" ja Menmen.
hermanoo90 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 De bytter jo ikke bil, den hvite nye e-klassen jager jo den eldre, og den eldre krasjer Syntes det så ut som en bra serie, jeg skal ta en titt hvertfall.. Hehehe... rimelig avslørende. Det viktigste er at begge Mercedesene er hvite... hahaha fail!
Anbefalte innlegg