Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Iløpet av denne tråden har jeg aldri sett en eneste dame! :shock:

Og jeg som trodde livsfilosofien på dette forumet var BMW, damer og øl! :-P

Får ordne på det da 8)

Melody-Thornton-%E2%80%93-Love-Gun-shoot1.png

Melody Thornton for de som lurer på det... =P~=P~=P~=P~=P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva som kan være gale når turboen på en dieselbil kutter?

Vi trodde det var LMM og skiftet denne på lørdagen, det virket som om alt var i orden, men idag igjen kuttet den plutselig.

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva som kan være gale når turboen på en dieselbil kutter?

Vi trodde det var LMM og skiftet denne på lørdagen, det virket som om alt var i orden, men idag igjen kuttet den plutselig.

Takker for all hjelp.

Er den chippa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hva som kan være gale når turboen på en dieselbil kutter?

Vi trodde det var LMM og skiftet denne på lørdagen, det virket som om alt var i orden, men idag igjen kuttet den plutselig.

Takker for all hjelp.

har vært borti det før da gikk bilen i nød modus, da var det en eksos pakning som hadde gått, du får kjøre en diagnose og se kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den chippa?

Nei den er ikke chippa.

har vært borti det før da gikk bilen i nød modus, da var det en eksos pakning som hadde gått, du får kjøre en diagnose og se kanskje?

Okei, skal se. Gjeldene bil er en 2001 Passat tdi (100hk), en i familien sin.

Men kan det være noe annet enkelt enn en eksospakning? (med enkelt mener jeg at man kan skifte selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, naboen hadde en Auda 80 1.9tdi for noen år tilbake men samme problem.. Han bytta turbo, og ble kvitt problemet.. Husker ikke akkurat hva som var feilen, men han leverte inn den gamle og fikk en bytteturbo.. Bilen funka knall igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være noe så enkelt, men er det noen feilmeldinger i instrument panelet da?

Ingen feilmeldinger.

Jørgen: Jo, det er jo en mulighet. Men er det ikke dyrt for ny turbo? Når man er student har man ikke all verdens med penger å rutte med dessverre. Men er det turboen så er det turboen, men prøver de billigste alternativene først :)

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er lik Turbo på den passaten som Audi`n jeg viste om, så er det jo en mulighet for å få kjøpe den. Han vraka bilen rett etter turbobytte, så mener den ligger i garasjen enda :) Brukt noen få mnd`er bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iløpet av denne tråden har jeg aldri sett en eneste dame! :shock:

Og jeg som trodde livsfilosofien på dette forumet var BMW, damer og øl! :-P

Får ordne på det da 8)

Melody-Thornton-%E2%80%93-Love-Gun-shoot1.png

Melody Thornton for de som lurer på det... =P~=P~=P~=P~=P~

Neger jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...