SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hørtes avansert ut.. Jajaj, en uke til, blir vel kompensert økonomisk?
awt Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Blir nok ikke mange kronene av dette, men det er fordi jeg i utgangspunktet skulle vært to uker.
SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Blir nok ikke mange kronene av dette, men det er fordi jeg i utgangspunktet skulle vært to uker. Da ere bare å bite tenna sammen og operere mere wire! Starter på ny turnus igjen jeg snart og, opp til Trondheim i kulda og klage
awt Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Jeg skal vel ikke klage, siden slutten av juli har jeg hatt 1-4-1-5-rotasjon. Fant ut at det er bilbane med radiostyrte biler ombord også, så jeg får se om jeg finner den et sted.
flonoen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Blæh, skulle egentlig hjem i dag etter en uke på jobb, men nå må jeg være her en uke til. :/ http://www.youtube.com/watch?v=13ZDgwUhZZ8
flonoen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Så lenge man har til salt i såret skal man ikke klage nei, viktigste er vel å trives i jobben sier folk.
awt Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Jeg har hørt rykter om at noen mener det. De har nok ganske sikkert godt betalt.
SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Så lenge man har til salt i såret skal man ikke klage nei, viktigste er vel å trives i jobben sier folk. Jeg klager så mye jeg vil Mamma sier jeg får lov
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Så lenge man har til salt i såret skal man ikke klage nei, viktigste er vel å trives i jobben sier folk. En film som er verdt å se http://youtu.be/u6XAPnuFjJc
knut_olestad Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 fy faen så kjedelig.. sitti i 2 timer å flytta punkt på en jævli dårlig tegna logo.. Ser små svarte punkt overalt nå..
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Da er det avgårde å skrive under kontrakt på husbygging! Skal bli artig å komme igang med bygginga
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Da er det avgårde å skrive under kontrakt på husbygging! Skal bli artig å komme igang med bygginga gratulerer er det på sosseøya eller ?
Anbefalte innlegg