Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har fylt diesel på firmabilen mange ganger fra lastebilpumpa...! :) Hva ble konklusjonen!?

at det rant over? :P

Gjorde det på den gamle fokusen min da ble tanken fort full :D

Skrevet

Tipper du får en bedre tv om du legger 10-12k i en full-hd led tv, enn om du kjøper en full-hd (eller hd-ready (trodde det var helt slutt jeg?)) 3d led-tv.

Men 3d er kult det azz. Var skeptisk selv, men fikk ikke særlig vondt i hodet av avatar iallefall. Aktive briller er kanskje litt verre, har bare prøvd i butikker, og da flimrer det som er rundt tv'en i bakgrunnen litt.

Skrevet

Jeg hadde hvertfall ikke lagt mye penger i tv nå..

Hvis jeg måtte hatt nytt hadde jeg kjøpt hva som helst så lenge det var billig og så ventet en stund.

Blir mer og mer på 3d fronten nå og plutselig er alt annet ut.

3d konseptet er også helt i startfasen og jeg tipper det blir store forandringer der innen 1-2 år frem i tid.

Kjøper man i dag et dyrt 3dtv, må man regne med at om 2 år får du mye bedre utviklede tv´er til 1/4 av prisen..

Skrevet

http://e24.no/makro-og-politikk/overras ... a/20115614

Hvor mange av disse nyutdannede kjører porsche? Og hva er 0-100 tiden på disse modellene de velger?

Sorry...måtte bare :mrgreen:

Du er et fjols Waqas. Dette er faktisk alt for alvorlig til å spøke med. Mange her inne kommer til å merke følgende av finanskrisen. Du er helt klart landsbyidioten her inne.. :roll:

Skrevet

jaja deg om det...var bare litt morsomt fra min side :) men tar til meg kritikk...men ser meg frabedt nedlatende kommentarer om meg og mitt opphav!

så vær vennlig og fjern ordet fjols og landsby idiot så skal jeg unngå å kalle deg en forlatt ape :)

Skrevet
Gratulerer til han som fikk lappen og Larsinnj og kongstian87 som har fått jobb :)

Takk ja! Har vel strengt talt ikke fått jobben enda, men det er ikke mange om beinet, så er rimelig sikker på at det går i boks! :)

Du nailer det ;)

I jobben min var vi 6 stykker om beinet, da jeg gikk ut fra den døra sa jeg til meg selv faen dette gikk til helvete, men NEIDA :D

Jeg gjorde det gitt! :D

Starter i ny jobb på mandag. Ænd ai laik it! 8)

Skrevet

Man kan alltid si "vent litt til" på TV-fronten... Har en venn som kjøpte set en 46" Samsung 3D TV, en av toppmodellene med syltynn chromramme rundt. Han koser seg gløgg i hjel.. Ja, for 3D må han bruke briller. Ja, 18k kr. for en TV er dyrt. Ja, lik TV vil sikkert koste halvparten samme tid neste år. Men Gud så gøy :)

Selv venter jeg på prosjektor der man ikke trenger briller for 3D-effekten. Må jo komme snart :)

Gratulerer så utrolig mye Lars :D

Skrevet
Jeg har fylt diesel på firmabilen mange ganger fra lastebilpumpa...! :) Hva ble konklusjonen!?

at det rant over? :P

Gjorde det på den gamle fokusen min da ble tanken fort full :D

Ble fort full ja! Men den stopper jo av seg sjæl når tanken er full! Hiacen sluker 63 liter eller noe :)!

Skrevet
[quote name="Larsinnj

Takk ja! Har vel strengt talt ikke fått jobben enda' date=' men det er ikke mange om beinet, så er rimelig sikker på at det går i boks!

Skrevet
Er det Adeel du heter ja! Alltid lurt på det :)

Skulle ikke røpe det kanskje? :P

[quote name="Larsinnj

Takk ja! Har vel strengt talt ikke fått jobben enda' date=' men det er ikke mange om beinet, så er rimelig sikker på at det går i boks!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...