M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hadde ikke gjort noe det^^ Dama er jo fantastisk deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Denne er det bare å reise å hente E30 320 med def toppakning http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=26812389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 bmw MOTOR.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Da var hunden til min samboer (og de siste 5 år min) avlivet. Blir vel tomt i leiligheten når man kommer fra jobb nå. Bare motor er ikke verdt kjøreturen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Da var hunden til min samboer (og de siste 5 år min) avlivet.Blir vel tomt i leiligheten når man kommer fra jobb nå. Off :/ Slike ting er trist, vår hund måtte avlives rett over nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Leste av strømmen nå. 1 667 kWh (siden 01.01.2011) Det kan vel ikke være så verst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Nei, ca 1000-lappen da? I forbruk vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ja, blir vel noe sånt. Kjekt med varme og varmtvann inkludert i husleia, selv om jeg har en mistanke om at det hadde kommet ut ca likt på pris, sett hele året slått sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Da var hunden til min samboer (og de siste 5 år min) avlivet.Blir vel tomt i leiligheten når man kommer fra jobb nå. Kondolerer :/ Det blir fort veldig stille..Savner fortsatt trippinga til Mischa (Bikkja vi hadde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Kondolerer jeg og. Aldri hatt hund selv, men forstår godt at man blir skikkelig glad i de dyra når de er med deg så lenge. Nærmeste jeg har opplevd er hamstern min for lenge siden, som døde da han fylte to år og de to åra holdt til at jeg fortsatt savner gnagelydene hans på buret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 heisann, noen som har peiling på subaru? Skal kjøpe meg en subaru l serie 1.8turbo 4x4 198x. Noen måte og hente mer hester ut av denne uten og smelle motoren ( sikker trimming)* takker for svar:) vet dette ikke er noe glansbilde men perfekt vinterbil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Dagens AC/DC... hold fast gamlegutta rocker... play it extra loud... http://www.youtube.com/watch?v=9kD8sxIj ... ure=fvwrel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hvis man er lam fra halsen og ned så kan man melde seg på tur med Lars Monsen, mens hvis man er lam fra halsen og opp kan man være med på Paradise Hotell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hvis man er lam fra halsen og ned så kan man melde seg på tur med Lars Monsen, mens hvis man er lam fra halsen og opp kan man være med på Paradise Hotell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg