S.Hafsmo Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Gratulerer! Definitivt peneste rattet man får i E34. Mye styr å bytte slepering?
awt Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Imponerende at man får opp boltene uten at hjulet står på bakken:
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg skulle kjøpe vinterdekk til bilen i dag og ber om å få et bra tilbud. Pigg? Spør mannen meg. Joda, litt trøtt men ellers helt okay. Bilen, sier han. Å, den ja. Det er jo ingen racerbil akkurat, men jeg er fornøyd. Jeg mener dekkene, sier han lettere irritert. Ok, så vi er tilbake der igjen ja. Ikke noe smalltalk nei. Ja dekkene ja, sier jeg. Det er de jeg vil bytte. Pigg? Spør han igjen. Spiller det noen rolle hva slags form jeg er i? Bare bytt dekk du, jeg skal ikke kjøre langt etterpå så det går nok bra. Eller så kan jeg komme tilbake i morgen hvis ordforrådet er bedre da?
316 Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er så sykt å se på hva de folka driver med, hahaha... Godt å se at det går litt galt inni mellom!
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg byttet ratt idag Gratulerer! Definitivt peneste rattet man får i E34. Mye styr å bytte slepering? Vel, skal forsåvidt være enig, men rattene var finere før airbag'ens tid.
Fredrik Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Angående Lada Niva så anbefaler broren min de eldre modellene. Om det pga hans særhet og kjærlighet for Lada eller hva det er, vet jeg ikke. Har selv kjørt Lada Niva, og det var ikke så ille. Men det føles som du kjører traktor noen ganger. Det er mange ting jeg liker med Lada Niva (og Lada generelt... spesielt 1600). Den er enkel uten å være for enkel. Den stammer fra en tid før alt for mange var blitt villedet av det latterlige markedsføringsbegrepet "premium". Niva er med andre ord nøyaktig hva den gir seg ut for å være. Den er bilenes T34 tank... grov og robust, men tar seg frem overalt. Litt nostalgisk blir man også... stuket er slik alle alminnelige biler var på 70 og 80-tallet...
Fredrik Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 ":3hmcpylj]Roadtrip Part III http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31271555 Eventuelt kjøpe en i Sverige og kjøre den derfra. Må jo bli billig Takk for klippet Knut... Planene for Roadtrip Part III begynner å ta form ser jeg Simon. Turen Oslo-Vladivostok via Irkutsk er ca. 11500 Km. Da får vi med oss Moskva, Uralfjellene med Jekaterinburg, Omsk, Astana (hovedstaden i Kasakhstan), Novosibirsk, Krasjnojarsk, Irkutsk og Ulaanbaatar (hovedstaden i Mongolia) før vi kommer frem til Vladivostok ved Japanhavet. Jeg foreslår at vi stikker innom Tokyo, Beijing, og Seoul på veien hjem når vi allikevel er i området...
Kjexx Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Er det bilde greiene klikk enda eller? Får ikke lastet opp bilder...
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Er det bilde greiene klikk enda eller? Får ikke lastet opp bilder... Brukte bimmers sin bildeopplastingsfunksjon når jeg lastet opp m-tech 2 lengre opp på denne siden.
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Ops... Har visst vunnet en iPhone4 tidligere denne uka. Hmm.. Selge eller beholde?
Kjexx Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Tenkte å laste opp bilde av den nye bilen min. Men får bare General Error! The file 2011-11-04 09.55.59.jpg exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini. Contact us for support
fish Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Tenkte å laste opp bilde av den nye bilen min. Men får bare General Error! The file 2011-11-04 09.55.59.jpg exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini. Contact us for support
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Noen som vet om airbag og det runde dekselet fra det kjipe sportsrattet i 2000-2001 modell med delt nedre "eike" passer over til det sportsrattet som kom i 2002 med mye tykkere grep og en hel nedre "eike"? EDIT: Snakker om E46 ratt
-Roger- Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Kjexx: Last ned et program for å rezise bildet ditt til en mindre størrelse..
Anbefalte innlegg