Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, men man har jo moduser å velge blant..

Min 2xcr123 lykt's specs: Max 605/1.1hrs/2200mA, Low 330/2.5hrs/1100mA, UltraLow 60/100hrs/20mA

Det var absolutt ikke meningen å tråkke på noens tær her, det jeg prøvde å si er at led-utviklingen har vært stor de siste åra. Jeg ville handlet noe som var up to date, på samme måte som andre gjør med pc'er og bil :)

Har endel eldre ledlykter jeg og, 3 av dem er tilsalgs her på bimmers.

Skrevet
Joa, men man har jo moduser å velge blant..

Min 2xcr123 lykt's specs: Max 605/1.1hrs/2200mA, Low 330/2.5hrs/1100mA, UltraLow 60/100hrs/20mA

Det var absolutt ikke meningen å tråkke på noens tær her, det jeg prøvde å si er at led-utviklingen har vært stor de siste åra. Jeg ville handlet noe som var up to date, på samme måte som andre gjør med pc'er og bil :)

Har endel eldre ledlykter jeg og, 3 av dem er tilsalgs her på bimmers.

Tråkka ikke på mine tær! Følte bare for å påpeke at lykta du mente var gammel og utdatert faktisk ikke er i salg lenger :)

Skrevet
Åssen lykt anbelfaler du da?

Vurderer Led Lenser T7, så vil ha noe lignende den :)

Jeg bruker T7 på jobb, har hatt den i et år eller 2, og den fungerer fortsatt relativt greit, til tross for å ha vært sluppet i ståldørken ca 1100 ganger.

Har og mistet den i sumpen på hovedmaskinen, 2-3 lensebrønner (fulle av olje/vann), og sist men ikke minst, dasstanken.

Hender dog at man må holde inne knappen for at den skal holde seg på, men litt fikling med et lite skrujern, så virker den et halvt år til.

Har samme i bilen, og denne fungerer helt utmerket.

Skrevet

Kjøpte T7 i Hong Kong, synes at den er i største laget, har også V2 liker godt størrelsen, begge to er meget robuste og lyser meget bra!

Bruker begge på jobben :)

Dog synes jeg T7 sluker strøm!

Skrevet

T7 bruker veldig mye strøm ja, men man kan jo velge den lavere lysstyrken om man har tenkt å være i bushen en stund. ;)

Bruker å ha en pakke batterier liggende i bilen. Har alt for mange erfaringer med å være tom for strøm når man virkelig trenger lommelykta.

Skrevet
Nå er det trenings!

Temmelig nøyaktig en halvtime også. :)

Jeg sitter her med skikkelig dårlig samvittighet nå.. Drakk tilogmed en YT fordi jeg skulle yte bedre :lol:

Her på landet er treningsenter bare oppe til kl 21, så nå er alt håp ute.

Får trøstespise litt melkesjokolade, det hjelper alltid :lol:

CV-Erik: Er jo en jungel av lykter der ute, men er du på jakt etter noe som sluker vanlige batterier og har endel moduser er Fenix TK41 verdt en titt.

Jeg skal ha meg en sånn en, ser de selges sammen med 8x oppladbare Sanyo Eneloop (veldig lav selvutladning, perfekt for billykt osv) for ca 700kr nå.

Det er i mine øyne ett kjempekjøp! Da kan du velge mellom litt over 100 lumen i over ett døgn eller 800 lumen i litt over 2 timer :)

Som nevnt tidligere, her kan du sammenligne lykter.. Sjekk T7 i forhold til andre lykter f.eks:)

http://fonarik.com/test/indexen.php?mod ... e=1&mode=1

Skrevet

800lumen :shock: Det lyser...

Skal titte litt på den sia der, takk for svar :)

Edit: Men T7 er kanskje litt bedre til jobb? Skruing osv. Den Fenixen er vel bedre å bare leke med egentlig? :P

Må jo tåle litt og, og virker som at T7 tåler en god del! S.Hafsmo har jo gjort litt av hvert med sin :P

Skrevet

fint dere liker lykter ;) men, over til noe annet.. dama sitter å ser på Trekant på Nrk3.. må være utrolig kleint å være med på noe slikt!!

Skrevet
fint dere liker lykter ;) men, over til noe annet.. dama sitter å ser på Trekant på Nrk3.. må være utrolig kleint å være med på noe slikt!!

Ja det tviler jeg ikke på! Men søker man oppmerksomhet er vel trekant det rette... 30 minutes of fame(shame) :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...