Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette klippet fortjener en repost... kul musikk også... :)

Her er og et klipp som er litt kult! :)

Hoppet er fra Hårstadnebba som ligger like ved Sunndalsøra. Jeg har jobbet der i 2 år, og det er litt kult å tenke på. ;)

Ikke fullt så ekstremt som den du posta, med wingsuite og den lowpassen, men rimelig heftig uansett! :D Jeg fikk skikkelig sug i magen når jeg så den første gangen! :)

Kul musikk her og foressten! ;)

Skrevet
Dette klippet fortjener en repost... kul musikk også... :)

Her er og et klipp som er litt kult! :)

Hoppet er fra Hårstadnebba som ligger like ved Sunndalsøra. Jeg har jobbet der i 2 år, og det er litt kult å tenke på. ;)

Ikke fullt så ekstremt som den du posta, med wingsuite og den lowpassen, men rimelig heftig uansett! :D Jeg fikk skikkelig sug i magen når jeg så den første gangen! :)

Kul musikk her og foressten! ;)

Kult klipp dette også, men lowpassen til Jeb Corliss er helt rå. Det er ikke store marginen han har i den hastigheten. Det er verdt å påpeke at det vi ser i filmene er ekstrem slow motion. Hastigheten er nok 180-200 Km/t i virkeligheten... :shock:

Skrevet

Si meg, er Erebus litt hissig i dag? :P

Den hmm'e posten var vel ett sleivspark til wicky tenker jeg..

Jeg ferska nettopp meg selv i å høre på dansk musikk?!

Nephew er svært ok å lytte til.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke hvorfor folk hater JB så mye :P Jeg hører ikke på musikken hans, men han har jo talent!

Er vel bare misunnelse på penga, og alle damene han kan få.

Skrevet

Hahaha, noen sprang misunnelsemåleren - venta på det, var underliggende grunn å se reaksjonen fra folk :) Det er en del av kapitalismen at han har shitloads med penger fordi folk kjøper det han selger. Og han har rett til å bruke alle pengene han tjener. Verden er absolutt ikke rettferdig og ting kan virkelig ikke måles i "Så mye har jeg jobbet/ Så mye har jeg tjent" grunnlaget.

Syns det er fett at han kjører rundt i det som er 3-serien blant superbiler, jeg. Good for him :) Hele poenget med superbiler er jo at markedet dems er artister, idrettsstjerner, advokater osv. - altså folk som i grunn ikke er bilentusiaster men som har så mye penger at superbilprodusentene kan lage syke biler som vanlige folk aldri vil få råd til . Er klar over at det er shitloads med Ferrari/superbileiere som er skikkelige bilentusiaster og, men flesteparten er helt klart såkalte posers/stjerner.

Og det med dame, han kan jo velge og vrake mellom flere damer enn det alle oss her inne vil klare å dra gjennom hele livet vårt til sammen. Han har valgt Selena. Er det noe feil i det da? Kanskje hun er den fineste i hans øyne? Veldig teit i mine øyne å diskutere andre sine damevalg, Selena eller ei. Spesielt fordi alle vet at utseende bare en av de mange, mange egenskapene man ser etter i en dame man føler seg lykkelig med.

Huff, Devils Advocate på vegne av JB, det hadde jeg aldri trodd :)

Du! For det første så kan jeg si med hånda på hjerte at jeg ikke er direkte misunnelig på fyren! Ting blir bare litt feil når en 17 åring kan kjøre Ferrari og vi andre som jobber å sliter ikke kan, men det er jo selvsagt måten man tjener pengene på som er avgjørende. Jeg personlig har ikke noe forhold til hans musikk og bytter heller kanal nå han kommer på radioen, samme som jeg gjør med den mesta Norskproduserte drittmusikken om dagen.

Hvorfor Ferrari 430 er superbilenes 3 -serie må du forklare nærmere, jeg personlig hadde valgt Aston Martin DBS 8)

Og han kan sikkert velge å vrake i damer ja, det er det ikke tvil om! Men ta fra ham kjendis statusen, pengene og bilene og se hvor mange damer som vil ha han da, jeg vet en ting og det er at damer som kun vil ha deg for materielle årsaker ikke er mye å sammle på i årenes løp. Selena er grei nok hun, ikke blandt de peneste Hollywood damene synes jeg med det er hennes valg! Og ja! jeg synes dama mi er penere enn Selena! Men det er jo bare natulig at man synes dama si er den peneste :)

Tja, selena er vel rimelig mye finere enn dama til Fredrik 90. Og ja, vet hvem det er, kjenner litt folk i Arendalsområdet.

Du om det, jeg synes ikke det som sagt! Men nå er forøvrig ikke dama mi fra "Arendal" da, men hvis du kjenner hu så godt så vet du vel at ho er ifra Hisøya :wink: Dessuten så har ho en tvillingsøster, bare for å gjøre det vanskligere!

Hehe! Men av ren nyskjerrighet så lurer jeg på hvem du kjenner i Arendalsområdet og hvordan du kjenner dama mi? :) Og nei, Facebook er ikke ett tillat hjelpemiddel :wink:

Skrevet

Er vel noe i det at i forhold til de som virkelig har talent er han der ingenting..

Han er ett produsert varemerke, ikke noe ekte musiker.

Men slik er det jo dessverre blitt..

Er noe irritert her nå, ble akkurat oppringt av han som kjøpte BBS Mahle felgene mine.

Han ville ha igjen penga fordi en av felga var skjeiv, noe de aldeles ikke var sist jeg balanserte dem!

Og de ble knapt brukt etter det.

Og han fikk dem for latterlige 500 kroner, hvilket er fullstendig gibortpris.

Så jeg vil gjette på at han har brukt og skada felgen og prøver legge ansvaret over på meg.

Skrevet

S.Hafsmo: LOL!

Hvorfor Ferrari 430 er superbilenes 3 -serie må du forklare nærmere, jeg personlig hadde valgt Aston Martin DBS 8)

Der snakker du 8) En F430 Spider F1 for sensuell voldtekt og en DBS for kryssing av kontinenter og cruising... Drømme drømme :)

Slik jeg ser det: F430 = Entry level superbil som egentlig holder for de aller fleste = 3-serie. LP640 = Større, modell i midten, for de som syns minstemann blir for liten og at alle har den = 5-serie. F50, Zonda F, Koenigsegg etc. = Når du skal være konge på haugen = 7-serie.

Skrevet

Koenigsegg er jalla garasjebygg med en gressklipper av en gammal amerikansk V8 motor. Kan ikke sammenlignes og har aldri forstått fasinasjonen for dette historieløse merket som plutselig skal bygge superbiler og kreve 15 mill per stykk.

Bryter ned bare man ser stygt på dem og, spør gumballern i en CCR.

Skrevet

Hørte hun der 'Adele' live hinn dagen på et videoklipp! Det kaller jeg talent. Samboeren som viste meg. Sa hun foretrakk små og intime konserter, noe som sier meg at hun brenner mer for det hun gjør, enn det hun tjener.

Men noen større konserter blir det vel alltid.

Hører ikke på Bieber jeg heller, men det er vel ment som kommers. pop for ungjenter. Solo-boyband eller noe sånt.

Men så er jeg typen som liker gammel musikk, klassisk rock osv. Så blir feil for meg å kritisere andre sjangre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...