Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang, forsikring, så kan man begynne på ganske høy prosent om man har benyttet seg av firmabil eller annen bil gjennom jobb i denne perioden. Jeg fikk begynne på 50% med et enkelt skriv om at jeg hadde benyttet meg av firmaets biler i tre år.

Skrevet
Hva med 8`er kula fra pool, wicky?

Eller billiard som det så fint heter på norsk? 8)

Vil benytte anledningen til å ønske yngvejos med dagen, med litt hjemmebrent poesi!

Hurra for deg, gammal og grå

snart må du har rullator, kanke lenger stå

og de resterende årene, de er ganske få

og skulle du få dårlig rå, så kan du alltids dra til nav og signere!

Gratulerer!

Skrevet
Ang, forsikring, så kan man begynne på ganske høy prosent om man har benyttet seg av firmabil eller annen bil gjennom jobb i denne perioden. Jeg fikk begynne på 50% med et enkelt skriv om at jeg hadde benyttet meg av firmaets biler i tre år.

Det er en variant jeg har hørt om... tross alt handler det om kjøreerfaring. Jeg tror imidlertid ikke at man kan stille opp som 18-19 åring i en BMW (spesielt hvis man er bosatt i et litt utsatt strøk av byen) å håpe på 50% bonus på bilforsikringen alene. Det går kanskje hvis man som 18-19 åring er etablert med fast jobb og/eller skikkelige studier, egen bolig med lukket parkeringsplass og flere forsikringer samlet et sted.... maybe.

Skrevet

Det nærmeste man kommer er vel igrunn om man har hatt bil registrert på seg fra man var 16, men utenom det tror jeg man skal slite for å få det til.

Jeg kjøpte den første bilen av søsteren min, så den ble aldri omregistert over til meg. Når jegda handlet e46-en var det veldig greit å kunne begynne med 50% kontra 20% som er tilfellet for de fleste. Å forsikre en e46 325©i på meg da kostet 23K, mens alle andre varianter (til og med 328Ci) kostet rundt 12-13K med 20%.

Fikk ikke lov til å ha forsikring på faren min en gang på 325-en, de krevde at fører måtte være over 30(!). Synd, da jeg fikk denne beskjden etter at både fly og tog var bestilt.

Skrevet

Hei, raskt spørsmål;

På noen e39 (preface?) går nyrene innover mot motorom men på andre går de da utover (facelift?)

På min går de innover, kan jeg da kjøpe facelift nyrer som går "utover", uten å bytte hele panseret?

Takker for evt. svar.

Skrevet
Hei, raskt spørsmål;

På noen e39 (preface?) går nyrene innover mot motorom men på andre går de da utover (facelift?)

På min går de innover, kan jeg da kjøpe facelift nyrer som går "utover", uten å bytte hele panseret?

Takker for evt. svar.

Umiddelbart vil jeg mene at du ganske enkelt bare kan bytte nyrer... :)

Prefacelift

00048.jpg

Facelift

00852.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...