Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ååååå, blir så jævlig frustrert av enkelte brukere her inne.

Prøver å selge ett kompressorkit, sant, og gud vet hvor mange som jeg har holdt det av til nå, fordi de skal ''bare'' komme seg hjem fra offshore osv, og gir klar beskjed om att de 100% sikkert skal ha kittet. Plutselig får jeg ikke svar av NOEN, de leser pm, men svarer ikke, selvom jeg gjentatte ganger spør hva som foregår...

DRITTLEI nå, kaster snart kittet på søppla.

Har sendt over 170 PM siden jeg la ut kittet for salg !!!

Det er bare ett deponi i Norge for å kaste kompressorkit. Det står en sort "plastboks (m/hjul)" utenfor min bolig. Legg "kit'et" i den sorte boksen, problem solved.

Skrevet
Min Ford GT trives tilsynelatende best på taket..

Irriterende.

Skjønte jeg ikke..

Not? Er vel en her som spiller en eller annen for form bilspill, enten på en "spillboks" eller "pålinje"...

Skrevet
Min Ford GT trives tilsynelatende best på taket..

Irriterende.

Skjønte jeg ikke..

Not? Er vel en her som spiller en eller annen for form bilspill, enten på en "spillboks" eller "pålinje"...

Di dær hælv*tes hæstk*kan kjøre oppi r*va mi heile tia!!

Hater Lamborghini, og jeg hater den udugelige stikka til PS3!

Skrevet

I natt har de visst begynt å salte veiene her i Oslo. Hurra! En dårligere start på dagen kunne jeg umulig ha fått. Jeg ble rett og slett irritert.

Merka forskjell på kjørestilen til folk i dag kontra i går også. Nå kjører folk som om det skulle vært sommerføre igjen..

Skrevet
I natt har de visst begynt å salte veiene her i Oslo. Hurra! En dårligere start på dagen kunne jeg umulig ha fått. Jeg ble rett og slett irritert.

Merka forskjell på kjørestilen til folk i dag kontra i går også. Nå kjører folk som om det skulle vært sommerføre igjen..

De begynte ikke i natt, har kjørt på salt flere dager denne uka, spes i starten hvor det var minus og tåke. :(

Skrevet
Skjønte jeg ikke..

Di dær hælv*tes hæstk*kan kjøre oppi r*va mi heile tia!!

Hater Lamborghini, og jeg hater den udugelige stikka til PS3!

To ord: Logitech G27 :)

Skrevet

var på husvisning igår! må snakke med banken til uka :)

edit: var visst litt for sent ute.. kom bud på prisantydning som skulle stå til kl 12. jaja, kommer flere hus :)

Skrevet

For de av forumets brukere som evt. har følt seg stødt av den frem til i går pågående kontroversen mellom Waqas (Wicky) og undertegnede vil jeg for min egen del be om unnskyldning for mitt bidrag til denne miseren. Det er ikke rimelig at saksløse brukere av forumet skal være vitner til en slik elendighet. Jeg har mine grunner til å reagere som jeg gjør, men de skal i fremtiden få andre konsekvenser enn at forumet blir belastet med innlegg som skaper en dårlig stemning.

Takk for oppvist tålmodighet og overbærenhet med mine innlegg. De aller fleste har heldigvis reagert konstruktivt fremfor fordømmende. Har noen spørsmål eller kommentarer svarer jeg gjerne på PM.

Skrevet
...

Oi. Dette var veldig voksent gjort :applause: Jeg tror alle setter pris på å ha deg her og dine innlegg. En unnskyldning for "krangelen" var kanskje på tide, håper motparten går inn å gjør det samme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...