Kjennern Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jeg har fått med meg problemene på Skøyen, men de er vel ordnet nå... i tillegg til Oslo S og Oslotunnelen? Jeg ser litt på muligheten for å pendle inn til Oslo S med nettopp Spikkestadbanen. Altså ikke gjennomgående Oslo S. Pendling kun til Skøyen og Lysaker er også et alternativ. Tror den distansen er ok med tog, eneste er vel at det er ganske fullt på lokal togene. Er nok bedre en å stå i bilkø hvertfall. Jeg pendler jo andre veien, Lillestrøm - Oslo og det funker greit det. Eneste er at tog i rushen er stappfulle og må ofte stå på togene i starten.
Erebus Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har likevel en snikende følelse av at du synes E34 blir ørlitegrann for stor? Am I right?
Torek Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Liker du ikke Rocco'n Tore? Nei, absolutt ikke Jeg hadde vært flau hvis jeg skulle ha kjørt rundt i noe sånt, hehe..
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Har likevel en snikende følelse av at du synes E34 blir ørlitegrann for stor? Am I right? Hehehe... ja... E90 330i med 272 HK og manuelt gear står høyere i kurs...
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Tror den distansen er ok med tog, eneste er vel at det er ganske fullt på lokal togene. Er nok bedre en å stå i bilkø hvertfall. Jeg pendler jo andre veien, Lillestrøm - Oslo og det funker greit det. Eneste er at tog i rushen er stappfulle og må ofte stå på togene i starten. Det blir sikkert bedre når NSB får alle de bestilte FLIRT togene på skinnene. Jeg tror helt klart at dette løser seg...
Marius2002 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 For en fresh bil og for et ... rødt ... interiør: http://seriouswheels.com/cars/2012/top- ... Spyder.htm
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Jobbmarkedet (ifølge min mening) er ganske umulig for tiden... Er mye jobber der ute, men sykt mange søkere...Og det er alltid noen som er bedre enn deg som søker på samme jobb som deg.... Driver og søker etter budsjåfører her hos oss, og selv om vi spesifiserer "må snakke norsk og ha egen varebil" så kommer det folk med store språkproblemer uten bil og søker... Hatt 5 intervjuer idag, null ansettelse foreløpig... Sjåfør jobb er faktisk noe jeg kunne tenkt meg ! hint hint... Om du har egen varebil og er sånn ca litt kjent i oslo så skal det nok gå i orden... send meg en pm så kan vi ta det derfra
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Haha, håper ikke det er noen her som har denne tattisen ass... Dette er faktisk bare plug'n play. Verdt et forsøk Say what? Hahahaha, ler så jeg griner her!! That's a burn Knut i et nøtteshæll!
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Klarte å oppdrive noen elskverdige colakorkfelger, så da blir det vinterhjul og saltlake på E30'n. Beste som er det, rett etter sveisinga er ferdig...!
Fredrik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Klarte å oppdrive noen elskverdige colakorkfelger, så da blir det vinterhjul og saltlake på E30'n. Beste som er det, rett etter sveisinga er ferdig...! Høres meget bra ut... få på noe oljeguffe før du kjører ut i vinternatten...
Jordfræsar Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Noen som har smakt dette ølet? Black Death fra Island. (Mikrobrygg tror jeg). Å ja 316, du kan få smake en ØL som i en form for bursdagsgave
wicky124 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 mads... du burde virkelig komme deg inn på msn-gruppa nå as...
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Klarte å oppdrive noen elskverdige colakorkfelger, så da blir det vinterhjul og saltlake på E30'n. Beste som er det, rett etter sveisinga er ferdig...! Høres meget bra ut... få på noe oljeguffe før du kjører ut i vinternatten... Dette blir den siste turen for denne bilen noen sinne på vinterveger. Skal bare på en liten kjøretur til et verksted for å få 40/40 senkesett montert. Det er vel noe som du også kunne kjørt med? Sammen med tidsriktige 15" felger. Tektyleres under hele til våren, bilen er nå rustfri!!! Det var jo meningen at dette skulle bli en ratlook, men nå er den i hvertfall gjennomsnittelig bra, om ikke bedre. Vekker jeg gode minner Fredrik? Vekk med de fæle felgene, montere chromenyrer og oransje blinklys i fangeren i morgen, samt startec baklykter.
Marius2002 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Blir bra Mads! Blir moro å se bilen helt ferdig!
316 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Ja, det blir det! Tror jeg kjører den til Bud til sommeren, faktisk. Har fått såpass trua på det nå... Bilen ble overraskende bra! !
Anbefalte innlegg