Fredrik Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Det er viktig å skille mellom fremkommelighet og gode kjøreegenskaper. En bil som har bakhjulstrekk og 50:50 vektfordeling har normalt nøytrale kjøreegenskaper, men ikke alt for god fremkommelighet på f.eks vinterføre. Omvendt vil en bil med bakhjulstrekk og f.eks 30:70 vektfordeling (foran/bak) være temmelig understyrt (type: boble/911), men ha en god fremkommelighet på f.eks vinterføre. Det er ikke uten grunn at 911´en er fenomenal når det gjelder rivstarter... nesten all vekt overføres til bakhjulene som driver bilen fremover. Denne filmen er etterhvert en klassiker...
Marius2002 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Det er viktig å skille mellom fremkommelighet og gode kjøreegenskaper. En bil som har bakhjulstrekk og 50:50 vektfordeling har normalt nøytrale kjøreegenskaper, men ikke alt for god fremkommelighet på f.eks vinterføre. Jess, derfor man hiver 2-3 sandsekker á 25kg baki bagasjerommet om vinteren på f.eks. E36 Er som dag og natt.
Robkill Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 MÅ Eu-godkjenne e23'n før jul! Den står med gåen motor.. jippi!
JonasD Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Når en motor går ujvent på tomgang, og vil da få ujevn blandigsforhold, skal det ha noen betydning for å ikke kjøre bilen lange distanser? På turtall vil jo motoren få rett forhold? Driver å ser på en bil som går ujevnt på tomgang, og han sier at det er best å hente bilen på henger.
FredrikE24 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 MÅ Eu-godkjenne e23'n før jul! Den står med gåen motor.. jippi! Du har jo en hel måned på deg
Robkill Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 MÅ Eu-godkjenne e23'n før jul! Den står med gåen motor.. jippi! Du har jo en hel måned på deg Nei, det har jeg ikke! "Før jul" er ikke 1mnd... Den skal også testkjøres litt før den blir skilta helt i starten av januar! Husk at denne bilen må fungere et helt år uten noe skruing også Hovedproblemet er at jeg ikke har et sted å stå, nå er det no jævelskap av vind og regn! Neste uke kommer kulda
Thundercoil Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hahaha.. Dagens! http://www.ba.no/nyheter/krim/article5827224.ece
Jordfræsar Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Skjønner ikke hvorfor de gidder... er jo aldri noe tvil! http://oslopuls.aftenposten.no/shopping ... 639698.ece
powerfulglenn Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hva mener dere om den her da ? http://www.op.no/bil/article5824467.ece Jeg så noen lignende i larvik! Den var råå!
Thundercoil Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Syntes den har helt forferdelige felger! Heh.
noekult Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hva mener dere om den her da ? http://www.op.no/bil/article5824467.ece Jeg så noen lignende i larvik! Den var råå! Veldig "se på meg" bil i standard form. Noen vil ha enda mer For min del like overflødig og teit som X1, X3, 5GT og X5 M... Hva faen er poenget med halvhjerta biler som faller midt mellom to kategorier... For min del blir det som transseksuelle... Ja, jeg skal begynne å kalle disse frustrerte bilene for transseksuelle! Glad i X5 jeg. Den har sin plass i line-up'en. Resten av den rekka der... Meh...
SofaKingFresh Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Idag solgte faren min endelig E61'en sin Da kan han hente Amarok'en imorgen. Blir morro med ny bil i gården!
spruddel Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Veldig heldig nå. Snuten hadde fulgt meg en god stund og stoppet meg akkurat idet jeg begynte å bremse fordi jeg mistenkte at det kanskje var snut jeg hadde bak meg. Vanskelig å se med regn på ruta og mørkt. Hadde visst kjørt litt fort hele veien, var veldig glad i den pedalen helt til høyre mente han. ++ litt kapping av rundkjøring osv.. Hvertfall, fikk en muntlig advarsel. Hadde visst målt meg til 57 i 40-sonen med GPS. Får kjøre litt saktere heretter.
tonyku Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Idag solgte faren min endelig E61'en sin Da kan han hente Amarok'en imorgen. Blir morro med ny bil i gården! Da er det bare å bestille noen extralys med en gang. Amarokk har ufattelige dårlie lys. Å det gjelder både nær å fjærnlys. Dette oppdager dere fort. Så fremst dere ikke har bestillt med xenon da. Halogen funket ihvertfall ikke. Tony
Dirty Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Når en motor går ujvent på tomgang, og vil da få ujevn blandigsforhold, skal det ha noen betydning for å ikke kjøre bilen lange distanser? På turtall vil jo motoren få rett forhold? Driver å ser på en bil som går ujevnt på tomgang, og han sier at det er best å hente bilen på henger. Går helt fint det, kan være mye som gjør at den jager på tomgang
Anbefalte innlegg