Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg spiller også wordfeud. :)

314566_2386028144504_1664817462_2401319_1594542659_n.jpg

Har du brukt sånn Wordfeud helper på det ordet der eller? Det var jo helt sykt med poeng :D

Om noen vil spille så legg meg til som : poppynor :)

Skrevet

Var vell mer det at der var 3 TW på ordet, hjelper på det :P Spiller endel WordFeud jeg også, bare å legge til JohnAmund :P Helst random norsk brett.

Skrevet
Idag solgte faren min endelig E61'en sin :D Da kan han hente Amarok'en imorgen. Blir morro med ny bil i gården!

Da er det bare å bestille noen extralys med en gang. Amarokk har ufattelige dårlie lys. Å det gjelder både nær å fjærnlys. Dette oppdager dere fort. Så fremst dere ikke har bestillt med xenon da. Halogen funket ihvertfall ikke.

Tony :-)

Å bytte ut en E61 med en amarok vil ikke jeg si er fremgang akkurat... den ene er knallgod å kjøre, den andre er direkte vond... :mrgreen:

Skrevet

Da er det bare å bestille noen extralys med en gang. Amarokk har ufattelige dårlie lys. Å det gjelder både nær å fjærnlys. Dette oppdager dere fort. Så fremst dere ikke har bestillt med xenon da. Halogen funket ihvertfall ikke.

Å bytte ut en E61 med en amarok vil ikke jeg si er fremgang akkurat... den ene er knallgod å kjøre, den andre er direkte vond... :mrgreen:

Det er også to helt forskjellige bilkonsepter. Den ene er en personbil, mens den andre er en pickup (liten lastebil).

Skrevet

Var ikke ment som kritikk, han vet sikkert dette. Har hatt Land Rover Defender før, og det var ingen fornærmelse når folk mente den var direkte ukomfortabel :)

Skrevet

Det er også to helt forskjellige bilkonsepter. Den ene er en personbil, mens den andre er en pickup (liten lastebil).

Direkte vond er den ikke. Amaroken er faktisk utrolig god å kjøre til å være en slik bil :)

Skrevet
Det var godt å høre :) Men ikke like god som e61`en vel ;)

Jeg har både kjørt E61 525d og Amarok, og selvfølgelig er E61en bedre å kjøre. Men når man går over fra en slik bil til en Pick-up, så vet man hva man går over til. Og Amaroken er fantastisk å kjøre til å være en slik type bil :)

Skrevet
Var ikke ment som kritikk, han vet sikkert dette. Har hatt Land Rover Defender før, og det var ingen fornærmelse når folk mente den var direkte ukomfortabel :)

Jeg har hatt to stk. Land Rover Series III... og de er virkelig ukomfortable. Allikevel er det fantastisk fine biler... :)

Skrevet
Det var godt å høre :) Men ikke like god som e61`en vel ;)

Jeg har både kjørt E61 525d og Amarok, og selvfølgelig er E61en bedre å kjøre. Men når man går over fra en slik bil til en Pick-up, så vet man hva man går over til. Og Amaroken er fantastisk å kjøre til å være en slik type bil :)

Liker også amaroken veldig godt. En utrolig barsk bil. En "Repo Men" konvertering hadde gjort den til en skikkelig pappabørse. Legg merke til Audi RS5-stolene innvendig... 8):applause:

2364_D016_00041.jpg

Skrevet

Noen som har erfaring med eternittplater?

Jeg har eternitt/asbestplater på garasjetaket og sliter med at det drysser fælt fra det. Bilen er nedstøva etter ei natt i garasjen.

Noen tips for å få det til å slutte å støve så fælt? Jeg lurte på å ta en runde med høytrykkspyleren, evt sette inn en vannspreder og lukke porten i håp om å få spylt ned det løse støvet.

Skrevet
Noen som har erfaring med eternittplater?

Jeg har eternitt/asbestplater på garasjetaket og sliter med at det drysser fælt fra det. Bilen er nedstøva etter ei natt i garasjen.

Noen tips for å få det til å slutte å støve så fælt? Jeg lurte på å ta en runde med høytrykkspyleren, evt sette inn en vannspreder og lukke porten i håp om å få spylt ned det løse støvet.

Om det er asbest burde du vel fjerne de snarest. Det er vel ikke så bra!

Skrevet

Klart, E61en er bedre å kjøre, men må si Amaroken vi prøvde en helg, var vannvittig god å kjøre. Første gang jeg har kjørt en sånn type bil, og må si det var uvant, ettersom jeg er vandt med lav og stiv E92.

Men, vi bygger hytte, og veien opp dit er ikke direkte bra, så da ble det salg av E61, og kjøp av Amarok. Vi har en Golf6 og, så Amaroken blir jo ikke en bil familien kommer til å ratte rundt i hele tiden. Slenger ut bilde etterpå om det ikke er for mørkt :)

Skrevet
Klart, E61en er bedre å kjøre, men må si Amaroken vi prøvde en helg, var vannvittig god å kjøre. Første gang jeg har kjørt en sånn type bil, og må si det var uvant, ettersom jeg er vandt med lav og stiv E92.

Men, vi bygger hytte, og veien opp dit er ikke direkte bra, så da ble det salg av E61, og kjøp av Amarok. Vi har en Golf6 og, så Amaroken blir jo ikke en bil familien kommer til å ratte rundt i hele tiden. Slenger ut bilde etterpå om det ikke er for mørkt :)

Samme som vi med Hiluxen. Min far bruker 09 Audi A4 Avant til vanlig bil og Hiluxen til alt annet samt jeg har fri bruk på den.

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2011/11/30/nyhe ... /19230191/

"Selv om Tomasgard og sønnen Emil (17) aldri ble truet på livet, føler de seg som ofre for massedrapsmannen Anders Behring Breivik"

Say what? Idioten kan ikke kjøre og holder på rygge på storsvinet, og så kommer han med at han er ett offer??

Jeg blir kvalm.. At folk prøver skaffe seg eventuell erstatning på sånne måter er skammelig!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...