hermanoo90 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Mercedes CLS 2012 250 CDI eller 2011 730D ?????? begrunn svaret
Jordfræsar Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som har sett Monarkiet på nrk.no? Haha, gliser godt av siste episode
flonoen Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Mercedes CLS 2012 250 CDI eller 2011 730D ?????? begrunn svaret '96 Daihatsu Charade. Mye billigere!
StianA Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Nå er det snart helg 2 timer og 37 minutter igjen Glæder seg
Fredrik 90 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Julebaksten uten smør er som brus uten kullsyre. Funke itte ama!Edit: Nye subaru xv. Dette må være noe av det tristeste jeg har sett av interiør for en ny bil. Blir oppgitt! Nok en bil for pensjonistene! Subaru gjør ikke akkurat noe serlig for å lage mer ungdommlige biler! For min del så kunne dette interiøret ha vært fra 2004 Subaru lager rett og slett nitriste biler! Mercedes CLS 2012 250 CDI eller 2011 730D ?????? begrunn svaret 2011 730d uten tvil! Begge bilene er utrolig elegante å fine å se på, syvern viser litt mere macho linjer riktig nok men så er det en større bil også! 730en har mer motor, tyngre bil selvsagt men den har bedre yttelser og riktig antall synindre! Blir galt med firesylindra diesel i en så rå bil som CLSen. Jeg vil anta at 730en vil holde seg noe bedre i pris siden den er dyrere i innkjøp og den vil være mer attraktiv i bruktmarkedet. Også til sist det at det er en BMW Alle vet jo at Mercedes ruster, går i stykker og ikke kommer frem på glatta
316 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Det interiøret var trist ja. Det er ganske ille når interiøret i en BMW fra 80-tallet er mer spennende.
Fredrik Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Fredrik kan vel ta noen turer over vannet? Hehehe... jeg sitter akkurat å finregner på hvor mange pakker smør jeg kan få inn i Touringen. Hvis jeg legger ned setene bak burde jeg kunne få med meg ca. 1200 pakker smør á 500 gram. 600 Kg er mye, men med litt god vilje går det sikkert bra. 1 pakke smør kan vel selges for 250 kroner når det om noen dager begynner å spøke alvorlig for julebaksten. 300000 rett i lomma... helt greit det for et par dagers jobb. Jeg tar selvfølgelig imot bestillinger allerede nå...
Erebus Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Nordmann i BMW arrestert på kaia - smuglet smør
Jordfræsar Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Det interiøret var trist ja. Det er ganske ille når interiøret i en BMW fra 80-tallet er mer spennende. Ikke minst spennende Subara er like spennende som musikken til Bieber.
rublings Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Julebaksten uten smør er som brus uten kullsyre. Funke itte ama!Edit: Nye subaru xv. Dette må være noe av det tristeste jeg har sett av interiør for en ny bil. Blir oppgitt! Nok en bil for pensjonistene! Subaru gjør ikke akkurat noe serlig for å lage mer ungdommlige biler! For min del så kunne dette interiøret ha vært fra 2004 Subaru lager rett og slett nitriste biler! Mercedes CLS 2012 250 CDI eller 2011 730D ?????? begrunn svaret 2011 730d uten tvil! Begge bilene er utrolig elegante å fine å se på, syvern viser litt mere macho linjer riktig nok men så er det en større bil også! 730en har mer motor, tyngre bil selvsagt men den har bedre yttelser og riktig antall synindre! Blir galt med firesylindra diesel i en så rå bil som CLSen. Jeg vil anta at 730en vil holde seg noe bedre i pris siden den er dyrere i innkjøp og den vil være mer attraktiv i bruktmarkedet. Også til sist det at det er en BMW Alle vet jo at Mercedes ruster, går i stykker og ikke kommer frem på glatta Jeg ville valgt CLS. Bedre utseende og finere interiør. Dette er jo smak og behag, men har sett et par 7-ere i trafikken og de kan ikke sammenlignes med den nye CLSen i trafikken. Har ikke kjørt noen av de, så det kan jeg ikke uttale meg om. De nye Mercedesene ruster heller ikke og du kan også få de med 4-matic
Concep Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som jobber offshore her ? Er lei av å gå arbeidsløs så begynner å helle litt mot å ta en jobb i nordsjøen. Men hva trenger jeg av relevant utdanning for å få jobb. Eneste jeg har fullført er VG1 Teknik og industriell produksjon. Har også startet, men fullførte aldri, dum nok som jeg var, vg2 kjøretøy og Vg2 Bilskade, lakk og karrosseri. Hva trenger jeg videre for å ta en jobb i nordsjøen og hvilke muligheter har jeg ? Noen som vet ?
Marius2002 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg vet at politikk, og kanskje spesielr for/mot et bestemt parti er litt touchy å diskutere. Men jeg poster likevel, så får de som eventuelt føler seg truffet ikke være a4 og heller le litt Arbeiderpartiets 10 bud: 1. Du skal ikke velge selv. 2. Du skal ikke være ute lenger enn to. 3. Du skal ikke handle på annet enn hagesentre på søndager. 4. Du skal ikke ha passasjerer i bilen. 5. Du skal ikke gamble på annet enn statens spill. 6. Du skal ikke røyke, drikke eller spise sukker. 7. Du skal ha sidemål på skolen. 8. Du skal ikke slette nettloggen din. 9. Du skal betale dine skatter og avgifter med glede. 10. Du skal ikke tro du vet ditt eget beste.
Zibiri Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som jobber offshore her ? Er lei av å gå arbeidsløs så begynner å helle litt mot å ta en jobb i nordsjøen.Men hva trenger jeg av relevant utdanning for å få jobb. Eneste jeg har fullført er VG1 Teknik og industriell produksjon. Har også startet, men fullførte aldri, dum nok som jeg var, vg2 kjøretøy og Vg2 Bilskade, lakk og karrosseri. Hva trenger jeg videre for å ta en jobb i nordsjøen og hvilke muligheter har jeg ? Noen som vet ? Har du fått tilbud om jobb? ..Av erfaring vill jeg si at det er relativt umulig og få seg jobb offshore med mindre du har bekjente eller familie litt opp i gradene....
Concep Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som jobber offshore her ? Er lei av å gå arbeidsløs så begynner å helle litt mot å ta en jobb i nordsjøen.Men hva trenger jeg av relevant utdanning for å få jobb. Eneste jeg har fullført er VG1 Teknik og industriell produksjon. Har også startet, men fullførte aldri, dum nok som jeg var, vg2 kjøretøy og Vg2 Bilskade, lakk og karrosseri. Hva trenger jeg videre for å ta en jobb i nordsjøen og hvilke muligheter har jeg ? Noen som vet ? Har du fått tilbud om jobb? ..Av erfaring vill jeg si at det er relativt umulig og få seg jobb offshore med mindre du har bekjente eller familie litt opp i gradene.... Okei, såpass, nei ikke fått tilbud om jobb, men antok att Offshore var noe det var lett å få seg en karriere innenfor. Hva slags jobber er det å annbefale til en som meg da ? Som aldri klarte å fullføre skolen
[space] Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Når jeg så det interiøret tenkte jeg "Subaru har kommet seg". Nå sier det UTROLIG lite. Makan til triste biler innvendig skal en lete lenge etter...
Anbefalte innlegg