Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Utestengt? Det hadde jeg ikke fått med meg, har i grunn ikke tenkt over at jeg ikke har sett han her på ei stund..

blir sånn når man løper til mamma og sladrer #-o

men har vært deilig uten den kranlingen heletiden :applause:

Skrevet

Vi får vel kake når du topper 20.000 innlegg? :D

Hehehe... jeg får vel finne et passende sted i Oslo (med godt øl) å rive i en runde på gjengen... 8)

Noekult får evt. to halvlitere på min regning iom. at jeg skylder ham en fra før... :)

Det var spøk fra min side, jeg drikker ikke alkohol :) Men ellers takk :)

Bør ha en Bimmers get together en dag, helt klart!

Klart... og ikke noe drikkepress pga meg her i gården (den halvliteren er dermed din Marius)... :)

Skrevet
":2yh5c43g]En kan leie en ganske frisk bil til rundt €1000 om dagen. Ikke så verst det om en er 2.

Hva sier du Fredrik? :) 3 dager i Italia i en Aston Martin V8 Vantage, Audi R8 eller 911 Carrera 4S? = ca € 2,500.00 = 19000NOK

Ser det var for 200km. Er ca €3 pr km etter det i tillegg. En klarer jo lett 50 mil på en dag når en har en sånn bil til disp...

(Mulig jeg blir nedstemt hjemme...)

Nemlig... 200 Km er jo ingenting med slike biler... 2000 Km så begynner vi å snakke business. På den annen side... Aston, R8, 997.... i Toscana... :P

Skrevet
Utestengt? Det hadde jeg ikke fått med meg, har i grunn ikke tenkt over at jeg ikke har sett han her på ei stund..

.... men har vært deilig uten den kranlingen heletiden :applause:

Enig... og det er snart 3 år siden jeg var moderator med alle rettigheter. Jeg håper imidlertid at vi i tiden fremover får en slutt på tullballet.

Skrevet

Hehehe... jeg får vel finne et passende sted i Oslo (med godt øl) å rive i en runde på gjengen... 8)

Noekult får evt. to halvlitere på min regning iom. at jeg skylder ham en fra før... :)

Godt jeg ikke er alene om å ikke drikke alkohol, avholdsmenn er sjeldene nå til dags :)

Men en Bimmers sammenkommst hadde vært dritt gøy, støtter den :applause:

Fredik: Jeg må bare få gratulere med 18 000 innlegg, og at du har holdt ut og vært godt bidragsyter til å holde forumet seriøst! Vi har hatt våre diskusjoner om 0-100 tider, bagasjeroms plass i E39 Touring og toppfarter men det er jo også det vi er her for :) Jeg lester stadig dine velfylte innlegg med største interesse, enten det gjelder politikk, Porsche eller Mercedes :wink: Wikcy kranglene har bare vært god underholdning synes jeg, ett eksempel på to helt forskjellige personligheter som braker sammen :)

Ang det som ble skrevet om Fredrik vs Wicky..

Er det ikke veldig lenge siden wicky har skrevet noe her?

Wicky er utestengt av forumet til 25.Desember

Utestengt ja! Har igrunn ikke lagt sælig merkte til hans fravær jeg, men godt at det taes grep om uromomenter som kan svekke hele forumts seriøsitet!

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om å ikke drikke alkohol, avholdsmenn er sjeldene nå til dags :)

Men en Bimmers sammenkommst hadde vært dritt gøy, støtter den :applause:

Avholdsmann jeg også, flott å se at vi er noen i det minste :P Og en bimmers sammenkomst iløpet av 2012 burde vi fått til! :D

Fredik: Jeg må bare få gratulere med 18 000 innlegg, og at du har holdt ut og vært godt bidragsyter til å holde forumet seriøst! Vi har hatt våre diskusjoner om 0-100 tider, bagasjeroms plass i E39 Touring og toppfarter men det er jo også det vi er her for :) Jeg lester stadig dine velfylte innlegg med største interesse, enten det gjelder politikk, Porsche eller Mercedes :wink: Wikcy kranglene har bare vært god underholdning synes jeg, ett eksempel på to helt forskjellige personligheter som braker sammen :)

Henger meg på her :)

Skrevet

Klart... og ikke noe drikkepress pga meg her i gården (den halvliteren er dermed din Marius)... :)

Sweet :D

Bare ikke gi Marius Jëger og red bull, da har han tendenser som tilsier at han har spist bokstavkjeks :lol:

Det kan man trygt si :lol:

Jeg skjønner ikke hva dere mener :mrgreen: Har dere bevis? Uansett, hvordan vet dere at jäger + redbull er mi greie? Hmm...

Skrevet
Bare ikke gi Marius Jëger og red bull, da har han tendenser som tilsier at han har spist bokstavkjeks :lol:

Det kan man trygt si :lol:

Jeg skjønner ikke hva dere mener :mrgreen: Har dere bevis? Uansett, hvordan vet dere at jäger + redbull er mi greie? Hmm...

Haha... Det e jo enkelt. Æ e nordlæning, du liker jenter fra nord-norge og liker å henge med dem. Alle nordlæninga kjenne hverandre. De forteller meg om deg og jeg forteller det videre til Knut og Jørgen. :-) Simple as that.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...