Fredrik Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 1 M Coupé... helt klart en av mine drømmebiler... http://www.automotorsport.se/media/bilt ... 111102.pdf
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz
-Roger- Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Stikke på sjappa å kjøpe noe tacostasj!!! Også kose meg i kveld. Vi har sluttet å kjøpe tacokrydder og blander heller skikkelig tacokrydder selv. Det er jævlig godt og like enkelt Man trenger ikke bruke så mye som oppskriften sier hvis man har for eksempel 400g kjøttdeig. Er sikkert nok til 3x400g i en sånn blanding som oppskriften viser. http://www.alltidsulten.com/helgetips-meksikansk-aften/ NB:Hvis noen vil prøve dette så husk at noen typer Chilikrydder er MYE sterkere enn andre, så der må man nesten bare prøve seg frem til hvilken type man liker.
awt Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Bare cumin fungerer stort sett også. Både sunnere og billigere enn jallapakninger med E-stoffer.
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Hvor kjøper du skikkelig krydder da og hva? Hva anbefaler du. Må ha hele posen da ellers er det lite smak.
316 Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Det hørtes godt ut Roger. Skal prøve. Meny har alt, Fræsar. Herpa ryggen min i sta. Klikka et eller annet nederst i ryggen, så nå klarer jeg ikke å bøye meg i det hele tatt!!! Garasjeporten hadde frosset fast så jeg sto og dro i den som faen. Plutselig smalt det.
knut_olestad Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz Er meget fascinert over at hun tydlivis mener det er greit å spise kjøtt, for da er jo dyra allerede døde
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz Er meget fascinert over at hun tydlivis mener det er greit å spise kjøtt, for da er jo dyra allerede døde fikk meg en god latter
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz Er meget fascinert over at hun tydlivis mener det er greit å spise kjøtt, for da er jo dyra allerede døde fikk meg en god latter
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz Er meget fascinert over at hun tydlivis mener det er greit å spise kjøtt, for da er jo dyra allerede døde Hehe. Norges fremtid men kanskje hu vil smake på kjøttet ditt?
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Det hørtes godt ut Roger. Skal prøve. Meny har alt, Fræsar. Herpa ryggen min i sta. Klikka et eller annet nederst i ryggen, så nå klarer jeg ikke å bøye meg i det hele tatt!!! Garasjeporten hadde frosset fast så jeg sto og dro i den som faen. Plutselig smalt det. Jojo, men er sikkert 10 forskjellige ting av samme sort.
knut_olestad Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Klarer ikke å ta det seriøst når de skriver at ting er så søtt og stakkars o.l. Kan jo spørre Maja fra meg om hun skal be dyra slutte å drepe hverandre også? Maja kan nok overstyre naturens lover, det har jeg tro på azza lizm! koz og klemz Er meget fascinert over at hun tydlivis mener det er greit å spise kjøtt, for da er jo dyra allerede døde Hehe. Norges fremtid men kanskje hu vil smake på kjøttet ditt? Tja.. er jo ikke som vi hadde trengt diskutere da
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Hu hadde vel ikkje skjønt hva man snakket om heller.
Julianv Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Hmm nå skjønte jeg plutselig hvorfor vi kaller kylling for kylling selv om det egentlig ikke er en kylling..
[space] Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Tenk på dette i julebordsesongen (Fant faktisk bilde i et facebookalbum hos Knut
Anbefalte innlegg