Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredrik: Okey, det kommer sikkert flere tester etterhvert :) Takket være YouTube..

Hvordan kan man si at helt nye porcsher er oppbrukte?

Vil ikke si at de er oppbrukt, men de har mista mye av spenningen siden "alle" (av sportsbileiere fra øvre klasse) har en. For min del mer spennende å spotte en S2000 enn en Boxster, f. eks... Men så ser jeg ikke GT2er og GT3er så ofte heller da, som er mer spennende enn de vanlige modellene inkludert Turbo...

Veldig standardvalg med 911 og fullt forståelig at det er det, akkurat som jeg forstår godt hvorfor kjøreglade folk kjøper 3-serie og 5-serie så ofte... Litt som Honda CBR for motorsykkelnybegynnere - bra MC: driftsikker, bra allround-egenskaper, relative lave driftskostnader osv., men da har du det alle andre har...

Men jeg skal holde munn jeg, vil sannsynligvis ikke ha råd til nyere 911 uansett. Hadde jeg hatt det, så hadde jeg bare kjøpt en 2005 Carrera 2 S - så får jeg fint design, lav verditap, bil man kan bruke hver dag men som man også kan reise og kjøre på bane med.

Liker rene designlinjer og syns de nådde toppen av pen 911-design med C2Sen...

dnb7wgcmv5urptunx29y.jpg

akbzyrfqto30birk002c.jpg

rm1yhpogiu1jj2hw75ev.jpg

v7cgw1o4cyoidskahn7x.jpg

Fiiin.

Skrevet

En "ny" sportsbil med sinnsykt lydbilde er Nissan 350Z.

Også er det en del som kjører rally sprint med disse bilene, ser ufattelig morsomt ut! ;)

Autolad ødelegger jo en del. Denne var fin! :wink:

Skrevet

..... så hadde jeg bare kjøpt en 2005 Carrera 2 S - så får jeg fint design, lav verditap, bil man kan bruke hver dag men som man også kan reise og kjøre på bane med.

Liker rene designlinjer og syns de nådde toppen av pen 911-design med C2Sen...

Ja... akkurat dette med en standard 997 Carrera/S og et stilrent og clean design er et stort poeng for meg også. Flere av de andre 911 modellene har et rotete design med for mange svulstige detaljer. Less is more når det gjelder 911´er til gatebruk. På den annen side er jeg svak for 997 GT3 med full pakke også... übercool og barsk på den rette måten. Alt til sitt bruk... :)

h3hamisyg1b1olzazh0t.jpg

Skrevet
Bimmers er blitt piss kjedelig ;)

Hva gjorde Bimmers så mer spennende før? Når var det mer spennende?

Det er godt mulig det er berre meg :P

Skrevet

Jeg syns nesten konseptet porsche er oppbrukt. De lager jo en masse forskjellige modeller man må være mer enn spesielt interessert for å se forskjell på, når de står parkert ved siden av hverandre.

Skrevet

Den Lamboen er fantastisk :)

På tide BMW kommer med en superbil snart. BMW og Mercedes bytter snart roller, og BMW får stempelet som gubbebiler.

Triste saker!

Skrevet
Jeg syns nesten konseptet porsche er oppbrukt. De lager jo en masse forskjellige modeller man må være mer enn spesielt interessert for å se forskjell på, når de står parkert ved siden av hverandre.

Det er ikke ekslusivt lenger hvertfall! Syns de vanner ut Porsche som F om dagen... Cayenne og Panamera... Men det tjener penger da, det er det viktigste :roll: Folk kjøper alt de klistrer et Porsche-merket på...

":1jufx4zy]Den Lamboen er fantastisk :)

På tide BMW kommer med en superbil snart. BMW og Mercedes bytter snart roller, og BMW får stempelet som gubbebiler.

Triste saker!

Bare de ikke lager den hybridbilen iM8 eller hva den heter og sier seg fornøyde... Som nevnt tidligere, da jeg var i Tyskland/Nürburgring ble jeg satt ut av hvor mye Audi var til stede. BMW bør markere seg mer og drite i teite modeller som ikke selger bra uansett (5GT, ÆSJ!) og heller vise at kan lage best biler i tyske trioen...

Skrevet

Ikkje forumet, forumet er jo det samme men synst det er blitt fullt av særinger som påstår att dei veit alt så mykje bedre enn andre osv. Virker også som om folk er mindre tollerante til moderate bygg osv, man får også mindre tilbakemeldinger på diverse spm. Kan hende eg har observert feil da, forumet er jo enormt og det er jo 10 nye innlegg pr min så :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...