Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt snø i etpar dager frem til i går, nå er det 6 pluss og et satans vær. Jeg spiller for høy musikk til å høre torden og sånn men er visst litt av den sorten også.

Er meldt 22 m/s i mårra og 30 m/s på søndag sies det.

Skrevet
Var litt snø i etpar dager frem til i går, nå er det 6 pluss og et satans vær. Jeg spiller for høy musikk til å høre torden og sånn men er visst litt av den sorten også.

30 m/s... sterk storm til orkan... :shock:

Skrevet

30 m/s... sterk storm til orkan... :shock:

Nordnorge er for tøffinger ja :) Var vel målt 33 m/s her når det uværet var for ikke så lenge siden.

Ingen tvil om at det har skjedd noe med verden de siste årene. Husker godt at noen borti her måtte grave seg ned til vinduene i 2. etasje for å komme inn/ut av huset sitt en vinter når jeg var liten og nå er det nesten ikke snø lengre, nord for polarsirkelen.

Har en snøscooter stående som jeg ikke har kjørt en meter de siste to vintrene..

Skrevet

Vi hadde to forskjellige orkaner på en uke her i Danmark for et par uker siden. Det er vestkysten av Jylland som får mest bank, men vi merker det godt her i Århus også. Typisk har vi 1-2 orkaner og 3-4 stormer i løpet av et år. De største skadene kommer imidlertid pga. springflod. Lavereliggende områder oversvømmes totalt av havvann og det koster samfunnet temmelig mye penger. Diker og klitter går også i oppløsning pga. ekstreme bølger. Den siste orkanen tok en god bit av øyen Anholt som ligger midt i Kattegat (havområdet mellom Danmark og Sverige nord for Øresund).

Skrevet
Skulle akkurat til å si det samme :lol: Har ikke du en Fru, Fredrik? ;)

Forresten så har ingen av dere to lov til og ønske seg henne, men JEG derimot, kan ønske meg mange ;)

Jeg ønsker meg ikke så mange, bare 1-2 av gangen :lol:

Skrevet

Her er det også 8-9 grader, stiv kuling.. Melder storm i morgen kveld/natt til 1.juledag, med orkan i kasta.. Går rykter om at det blir værre enn Berit, men media roper jo jaggu tvert d blåser over kuling.. Uansett, overlever vel, NOK en gang :lol:

KNUT: To hadde vært greit ;)

Skrevet

Selfølgelig !!! Trur du ikke Kattene klarte å rive ned hele jævla Juletreet .. ungen hadde akkuratt sovna på sofaen, men kan si han Skriker greit igjen nå ! jaja

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...