Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
off.. Kjipt :(

Ennda verre nå... Etter to timer søvn ringer dem igjen... Nå ventr

Jeg paa flere folk.. Falitt verk.. Fml og fuck jula :lol:

Skrevet
off.. Kjipt :(

Ennda verre nå... Etter to timer søvn ringer dem igjen... Nå ventr

Jeg paa flere folk.. Falitt verk.. Fml og fuck jula :lol:

dobbel off..! :?

Skrevet
Moderne Volvo har latterlig komfortable seter.

:)

Jeg prøvekjørte en 2008 (taxikjørt) VOLVO V70 Summum, og ble meget skuffet.

Hadde store forventninger da, siden sikkert 80% av alle taxiene i området her er faktisk volvo.

Setene var ikke spesielt imponerende. (hvertfall ikke i forhold til e61 som jeg hadde)

Mye støy inni bilen syns jeg. Hørte jo veldig godt motorlyd både på tomgang og ved gasspådrag :shock:

Ikke gikk den godt heller med tanke på at dette var en 2,5 diesel. Og interiøret, det faller ikke i spesielt i smak hos meg hvertfall.

Etter denne prøveturen var jeg skuffet over en bil som generelt veldig mange andre skryter hemningsløst av.

Skjønner rett og slett ikke at disse er så populære taxibiler. For både BMW, Audi og Mercedes var et bra hakk lengre når det kom til comfort og kvalitetsfølelse.

Skrevet

Blir aldri komfortabel med interiøret hos Volvo. Og ser heller ikke ut som at man får sportsseter med ekstra lengde fremme som du justerer selv som hos BMW og Audi. Den er gull verdt synes jeg. Nå er jeg heller ingen stor fan av Audi interiøret heller. Men de kommer seg ;)

Skrevet

Nå må vi ikke blande kollisjonssikkerhet med deformasjonssoner. At bilen får betydelige skader betyr at de inne i bilen er utsatt for desto mindre g-krefter under kollisjonen, da bilen absorberer energien.

Om to biler krasjer og resultatet er at den ene er totalvrak og den andre har noen skrammer i støtfangeren velger jeg å ha sittet i totalvraket. (Gitt at bilene er samme størrelse)

Kvasi: Gode gamle B&W 801? Mitt første møte med skikkelig lyd (på Hifi-klubben for maaaange år siden)

Skrevet
":3suwc1f0]Nå må vi ikke blande kollisjonssikkerhet med deformasjonssoner. At bilen får betydelige skader betyr at de inne i bilen er utsatt for desto mindre g-krefter under kollisjonen, da bilen absorberer energien.

Om to biler krasjer og resultatet er at den ene er totalvrak og den andre har noen skrammer i støtfangeren velger jeg å ha sittet i totalvraket. (Gitt at bilene er samme størrelse)

Kvasi: Gode gamle B&W 801? Mitt første møte med skikkelig lyd (på Hifi-klubben for maaaange år siden)

Sannhet med modifikasjoner vil jeg mene. Ut fra hvordan skaden er kan jeg ikke si meg enig. Om du vil sitte i en totalvraka bil men fronten trykket innover coupén og ikke mulighet for å komme ut velger jeg motsatt. Enig at bilen skal absorbere energien i en kollisjon, men helst at den ikke trykker seg innover coupén.

Skrevet

Skal til Clerion på Rena i kveld. :)! Ladaen ble tatt i mot godt, Jørgen. Fikk ikke selve tegninga, men måtte vise han et bilde av den!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...