noekult Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Har dere sett dette eller? Jeg dør her... http://www.youtube.com/watch?v=YlXxZmA7fzE (Mr. Melk techolåt) :D Jeg har lovet noen venner å være Mr. Melk neste Halloween, han er awesome.
knut_olestad Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Nå klarer jeg faen ikke holde meg lenger, jeg må ut!! Spørs bare hvor langt jeg kommer, veien er stengt av ei gran rett nedom her..
Jordfræsar Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Har dere sett dette eller? Jeg dør her...http://www.youtube.com/watch?v=YlXxZmA7fzE (Mr. Melk techolåt) :D Jeg har lovet noen venner å være Mr. Melk neste Halloween, han er awesome. Førr no pess! Hate that gay! Denne "sangen" er myyye bedre...
Jørgen Lie Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Tilstander ja..! Er jo farlig å dra ut rævva og berge småting som søppeldunker osv bra dere har d på stell Driter i presenningen og søppeldunkene, men værheksa er litt verdifull. Farlig er vel kanskje å overdrive? Men ikke noe som vi ønsker å gjøre, derfor ha ting på stell i forkant Mente at folk er for late til å passe på tingene sine, derfor "farlig" å dra ut for å berge ting liksom Ting på stell i forkant hørtes mere fornuftig ut ja
FredrikE24 Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Kattepusen vet å sette pris på julematen!
316 Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Jeg er strømløs. Kom meg ikke hjem fra fest i ste. Var en halvmeter unna å kjøre rett i et tre som hadde blåst over vegen. Endelig hjemme og strømløs...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 tror jeg hørte jaguar-alarmen istad...må vel ut og se på den også....
knut_olestad Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Jeg bor ett steinkast fra sentrum her, og har 5 mulige veier ned dit. 4 av dem er nå sperra av trær.. Og den siste veien er mer elv enn vei. Men kom meg både ut og hjem, så helt jævli ut i mørket, blir spennende å se hva dagslyset bringer.
Larsinnj Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Satt på hjem fra fest for ikke lenge siden, å ble en del unnamanøvrer fra trær som lå i veien ja! Pluss at jeg skulle lage meg mat i ste. Endte med brannsår å blemmer på alle 5 fingre på høyrehånda! Auauuaauauau
Kjexx Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Jobber hele romjulen jeg. I dag er greit, for det er godt betalt, men resten av uka kunne jeg vært hjemme.
Robkill Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Redusert! Strømmen var litt på tur i natt også, men det stoppa ikke festen
[space] Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Wicky: Lagt ut noen bilder av Jag'en ennå? Du hadde vel noe uhell også.. Fått fikset det opp?
Anbefalte innlegg