Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så sa du ikke ifra? :o det hadde jo vært den bursdagsgaven jo! :P

hehe :P tenkte jo ikke på å si ifra :P hadde nok med å holde meg unna purken osv da di jeg tror di ikke var så glad i 3 gir sladdinga mi i 100+ :P møtte de en gang helt på turtallsperra på 3 gir på rattstoppen serru :P og da slapp ikke jeg gassen :P hehe godt det ikke var min bil :P

Skrevet

Godt å se at du lever Yngve! Var 0.5 meter fra å kjøre i et tre i natt! Det gikk bra! :wink: Endelig fått tilbake strømmen nå!!!

Skrevet
":dyrpmkcr]Wicky: Lagt ut noen bilder av Jag'en ennå? Du hadde vel noe uhell også.. Fått fikset det opp?

Ligger ett bilde i "vinterbiltråden"... fått retta opp fronten ja..men må ha ny lykt... ikke lett å skaffe deler faktisk...

Skrevet
Huff.. Ligger cabincruisere strødd langs fjærkanten.

kpmfu0vmpilqi6h7mnjl.jpg

kbuzwfm3gvifwiyq8te2.jpg

bz5v05pr54usxfyp6jwt.jpg

Fortsatt er ikke flytebryggen med båter som rev seg løs funnet.

Bildekilde: http://www.rbnett.no/

Var ute å kjørte en tur istad for å se, ser ut som ei slagmark enkelte plasser. Mange uteboder er blitt til pinneved osv.. Når det er sagt skjønner jeg ikke hvorfor folk ikke støper fast bodene sine, de bare setter de oppå noen Leca-steiner. Skal jo bare en storm til før de flytter på seg. Og her på nordvestlandet så burde jo folk egentlig skjønne at vinden kan treffe hardt.

Skrevet

VG overgår seg selv :P!

"Tømrer Morewood (27) i Skogveien

fikk grantre over trehuset

Alle gode ting er ikke tre etter stormen «Dagmar». Les hele saken"

Skrevet
Er stengt idag ja, benzern er vel eneste som er åpent

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Alt er åpent på grønland 8)

Sant det.. :P

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Gjest