Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går folk virkelig ut på en mandag...? Altså, mandag OG 2. juledag? Trodde alle fortsatt satt hjemme. Mye mas, mulig jeg stikker ut en tur for å nyte å få små greiner i trynet av og til.

Ser forøvrig på Thor nå, ganske mektig actionfilm!

Skrevet

Jeg fester aldri!

Kult å være avholds i jula, føles litt som om man er den eneste funksjonable figuren igjen i bygda :lol:

Skrevet
Heila taget ditt er bløtt so ei smølakuse Jørgen... Må nok bytta heila driiiden! :wink:

Det blir bytta i april!!!! Bygge om hele sjappa..;) til dere kommer i sommer! :)

Skrevet

Noen som har erfaring med å handle på ebay og kontakte selger om han kan merke varen som gave eller pris så den er under 200 kroner? Hørt mange gjøre det, men er det noe problem? Liksom kjedelig å kjøpe noe til 250 kroner, også blir totalprisen 500 etter toll, moms, frakt, moms på frakten, pluss litt formueskatting, arveavgifter og sikkert noen miljøavgifter også..

Skrevet

Jeg gjør det på alt jeg handler som koster over 200,-. Om det er et firma som selger er det ofte de ikke vil, men om det er privatpersoner er det sjeldent et problem. Er selger fra Hong Kong går det også somregel bra.

...når det er sagt så kan tollvesenet ta stikkprøver og slikt også naturligvis, og det er heller ikke alle som gjør det fordi om de sier det, så jeg har måttet betale moms jeg også endel ganger.

Etter min mening er forsåvidt ikke momsen det verste, men det forbannede tollbehandlingsgebyret.

Skrevet

Stort sett alt som sendes fra Asia "har verdi" $10. Det er hvertfall min erfaring. Ber de alltid om å sette ned verdien, men selv på varer som koster under 200NOK, og jeg altså ikke ber de gjøre noe, settes verdien til $10 :)

Skrevet

Kjapt spørsmål: ville en 320-bensinmotor passa rett inn i min 316? Blås i detaljene, har tenkt litt på dette i dag :P E46 det er snakk om. Har ingen planer :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...