Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

O happy day! Det viste seg at boreriggen har en britisk internettforbindelse. Dermed kan jeg streame Top Gear julespesialen rett fra bbc sine sider. :D

Drawbacket er at jeg har så tregt nett at jeg må bufre hele tiden. :P

Skrevet
Top Gear Specialen er nede her.. I HD :D

Gleder meg til å sprette en julebrus med kvalitetsunderholdning på skjermen :)

Link? :)

Skrevet
MX-5 miljøet i Norge er veldig bra. Men det gjelder jo for BMW også. Spør bruker [space] om bilder av gamle Z4en hans, helt nydelig og ganske perfekt utgave!

Men skal du ha MX-5 så bør du kjøpe den med ståltak, for stofftakutgaven er ikke elektrisk men manuell (ikke at det er særlig stress, men jeg foretrekker en knapp som fikser alt).

SLKen ville jeg ikke kjøpt, i og med at de to andre har så mye større tune/trimmepotensiale hvis du begynner å kjede deg etter noen år.

Når det er sagt, uten at jeg har kjørt Z4en, så skal Z4en ha litt hard fjæring for bykjøring (kommentar, [space]?). MX-5ene er helt nydelige uansett type vei.

Til slutt, MX-5 har en sterk vektfordel. På roadster er det en gyllen regel: Jo lavere vekt jo mer moro i svingene!

Z4 er en fantastisk bil å kjøre. (Styr unna 2.0 med 4 sylindre, da lyden er mye av opplevelsen)

Hard for bykjøring? Tja, ikke verre enn 3-serien jeg hadde, som også var senket.

Nå har jeg hverken kjørt MX-5 eller SLK, men Z4en er jo definitivt den tøffeste av dem, og den med fetest motorlyd.

Bare husk på å kjøpe en med sportsseter!

Min på sitt beste:

http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 821214043/

4558947786_9ce4135446_b.jpg

4558317499_1f5b3b4c95_b.jpg

3333948706_eca2cd902a_b.jpg

Skrevet

Kost meg med Kong Curling og Super 8 i kveld. To herlige filmer som jeg ikke hadde sett før. Kommer nok til å se begge to igjen. Skal se Jägarna 2 på senga nå.

Er det noen som gidder å lage en avatar av denne?

ravn.png

Skrevet

Klippet fra fjesbokkji:

"Grete Faremo sier at det Norske folk har gjort seg svært avhengig av fastelefon og til og med mobiltelefon...Og det sies i et tonefall som forteller at hun mener at vi ikke kan forvente bedre i en krisesituasjon. Meldingen min til denne steinalderegjeringen er at RØYKSIGNALER FUNKER JÆVLIG DÅRLIG I ORKAN!!!!"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...