Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo ikke noe morsomt fyrverkeri lenger. Bakkebatterier er jo ikke det grann morsomt :(

Selv kjøpte jeg det største batteriet di hadde der jeg var innom i dag. Grunn til det var fordi ingen av di 10 andre som jeg skal feire sammens med gidder å handle fyrverkeri nå som alle morsomhetene er borte... hehe blitt sturselig uten noe som helst...

Skrevet

Godt nytt år, folks!

Etter litt leking i stad så avslutta jeg med å plante fronten på e36'n inn i plogkanten også, så det var en kjempeflott avslutning på året som har gått ;)

Skrevet

Har hatt Touranen i rett over et år nå, og har aldri hatt en bil med mindre problemer.

Bilen har gått 170.000km, ser ut som ny innvendig. Eneste å sette fingeren på er noe rust på døra, men det er en garantisak etter en dårlig reparasjon mens forrige eier hadde den.

Begge BMWene mine hadde gått under halvparten, og hadde begge reparasjoner til flere tusen kroner første året i mitt eierskap.

Og BMW-folk advarte meg mot elendig VAG-kvalitet... ;)

Skrevet

Blir rolig nyttårs-feiring på meg i år gitt. Natt til i går sklei jeg i ei trapp å landet med hver halvdel av ryggen på et trinn. :? Hadde i.flg de på sykehuset flaks som ikke brakk ryggen!

Men, får gjøre det beste ut av det! Godt nyttår alle sammen! :)

Skrevet

Barna er nå lagt her. Blir bare oss 4 (eller 2 nå da) som feirer her. Feiringen blir en ordinær middag forran tven. Helt avslappende.

Ikke lett å få til noe større når en har barn. Helt greit for min del :)

Skrevet

Blir rolig her og, bål og grilling med onkelungene, men føler det ikke blir noe pølse på meg, får frysninger av tanken akkurat nå :lol:

Godt nyttår folkens :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...