Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I fare for å gjenta meg selv fra ca samme tidspunkt i fjor, varetelling suger!

1 ... 2 ... 3 ... haha :)

Jeg slapp faktisk unna varetelling i år, det er litt godt, men samtidig kunne gjerne tenkt meg de ekstra kronene. Når det er sagt fikk jeg faktisk tilbud om 100% stilling hos en bedrift i Molde, uten å ha søkt. Det var litt morsomt da, de hadde vært meget fornøyd med jobben min som ekstrahjelp om sommeren og juleferie. Men jeg tror jeg skal fullføre studiene først.

Pizza på vei i posten by the way.

Skrevet

Er det ikke deilig?

Ferdig nå, har ikke så mye i min lille avdeling, men listene er så jævli rotete, ikke lærer de heller :evil:

1 ... 2 ... 3 ... haha :)

Jeg slapp faktisk unna varetelling i år, det er litt godt, men samtidig kunne gjerne tenkt meg de ekstra kronene. Når det er sagt fikk jeg faktisk tilbud om 100% stilling hos en bedrift i Molde, uten å ha søkt. Det var litt morsomt da, de hadde vært meget fornøyd med jobben min som ekstrahjelp om sommeren og juleferie. Men jeg tror jeg skal fullføre studiene først.

Pizza på vei i posten by the way.

Om nom nom :lol:

Skrevet
en ting er sikkert, og det var at det var hardt og komme tilbake på skolen i dag etter 3 timers søvn. itillegg starte en hel dag med teori og dokumentasjon og slikt til praksis tentamen :x

Hah.. samme greia her gitt :?

Herlig av læreren og sette av den mest avanserte elektroteknikk teorien til første dag etter ferien... nå blir det og sove litt og bla opp i boka og se om jeg i det hele tatt husker en eneste formel av hva han hadde på tavla -hoho [-o<

Skrevet
"Konstruktionen är inte direkt enkel, det sätter myror i huvudet på hemmaskruvare" Haha! :lol:

Ahhhh... gode gamle Trafikmagasinet med Christer Glenning. Dette bilprogrammet (samt det svenske bilmagasinet "Automobil") var uten tvil direkte medansvarlig for at jeg ble interessert i biler... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...