noekult Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hjertelig takk! Tror jeg blir innkalt fordi jeg nevnte nettbutikken. På stillingsannonsen stod det at de var bilentusiaster hele gjengen i teamet der, og jeg tror nettbutikken kan ha trigget interessen - søkte på masse slikt før også i nesten 14 måneder, uten respons, før nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hjertelig takk! Tror jeg blir innkalt fordi jeg nevnte nettbutikken. På stillingsannonsen stod det at de var bilentusiaster hele gjengen i teamet der, og jeg tror nettbutikken kan ha trigget interessen - søkte på masse slikt før også i nesten 14 måneder, uten respons, før nå :D Kolboten.. Japansk... mistenker jeg vet hvilket firma det kan være.... zoomzoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 hmm..tenkte på en ting her om dagen...Dynamic drive på sjuern justerer jo høyden automatisk...Kan man koble seg inn på den og senke bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Litt bimmer-nyheter: Mini Coupe - spionbilder http://www.leftlanenews.com/mini-coupe.html BMW M3 pickup på ringen: http://www.leftlanenews.com/bmw-m3-pickup.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Laster opp bildene på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Laster opp bildene på nytt Ah, funket først hos meg, men nå funket det plutselig ikke! Så takk! Uansett, synes det spennende påfunn den M3 pickupen, men kanskje ikke akkurat pen å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 No problemo Hehe, bare å slenge på et hengerfeste så har man den ultimate arbiedsbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Retter de seg inn mot det australske markedet nå? Jeg har sansen for disse "personbilpickupene". Her er en ombygd e39 m5. M|Fjeld: Hengerfeste lar seg vel vanskelig gjøre i kombinasjon med 4 utblås bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hengerfeste lar seg gjøre med fire utblås Innlegg nr 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hærlig vær ute nå Merker godt at sola varmer mer enn tidligere! Blir nok noen timer på sykkelen idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 5 min til Drifting live fra Abu Dhabi! EDIT: Quatar, ikke Abu Dhabi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hvilken kanal m|fjeld??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 http://no.justin.tv/driftstream?show_facebook_status=true#/w/978388688 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg