noekult Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Hehe joa du får idiotstempel når du kjører på snødekte veier med sommerhjul Hadde blitt krig om noen kræsja mot E28en og jeg fant ut at fyren hadde sommerdekk Begynte ikke og snø før den dagen Sosial nordmann du.. skulle fått et slag på nesa Ah, det kan stemme... Begynte jo ikke å snø før de dagene... Hehe ja, nå ble jeg redd...
Azeton Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 sikter du litt til meg ? Ikke i det hele tatt Rart, for det jeg gjorde var ikke riktig. Bilen blir vanligvis ikke brukt. Var litt krise da så måtte bruke den
noekult Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Shit happens, Azeton Ta det med et smil og bli med på neste treff :D Edit: Til annet:Mobbing vil forøvrig bli rapportert direkte til moderator! Vi har rettningslinjer å følge her Hvor kom det fra, sånn plutselig? Hvem mobber hvem?
Azeton Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Noekult, sikkert meg.. jeg er slem. Men når folk møter meg får de et nytt syn epic da jeg røska opp bildøra di
noekult Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Mm, skjønte ingenting... Bra du er sosial, i motsetning til mange nervøse nordmenn
[space] Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 På wordfeud kan det lønne seg å teste ut ord som du tror ikke finnes. MYE som går gjennom som gir null mening
R Andersen Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Norske regler sier at man skal være skodd etter kjøreforhold.. så vinterdekk er ikke påbudt... Rare regler i Norge... Vinterdekk er påbudt, når kjøreforholdene tilsier at man skal bruke det.
Thundercoil Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Wordfeud godtar ikke BMW... eller?... Ikke BMW og VW.. Etter det jeg har forsøkt foreløpig. Space: Masse rare ord som går igjennom ja! F.eks. "Fjesk". Haha..
Fredrik Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 ":3r5sqwuu]På wordfeud kan det lønne seg å teste ut ord som du tror ikke finnes. MYE som går gjennom som gir null mening Jeg har ikke Wordfeud, men Bitte ble totalt hekta på spillet igår. Jeg leser imidlertid i Aftenposten nå at bl.a BMW og VW ikke aksepteres.
-Roger- Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Slik jeg har forstått det så går ikke de fleste forkortninger på Wordfeud... TROMS går forøvrig heller ikke fant jeg ut i går
fish Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Kan man "testspille", eller får man online motspiller fra første pålogging? Sent from my iPhone using Tapatalk.
Larsinnj Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Må online med en gang, men hvis du har nicket til en kompis kan du skrive inn at du vil spille med h*n.
Anbefalte innlegg