flonoen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075550Det her irriterer meg mer enn hendelsen. Forbanna taper. Nesten så jeg er enig. Grunnen til at han heller sjampanje over fyren (rent bortsett fra at det smaker høgg, så må jo kvittes med det på et eller anna vis uansett) må jo være at han har bestemt seg for at han er rasist. Man gjør vel ikke sånt om folk man bare tror har tabbet seg litt ut, men som egentlig er godhjertet? Skal man ikke kunne få komme med en eneste uheldig kommentar/vits uten at det er fastslått og bestemt at man er rasist?
OLEZZ Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Kan ikke tenke meg at han trekker en sånn konklusjon etter det jeg vil kalle en uheldig spøk fra plumbo sin side. Han ser vel muligheten til å gi kaizers god pr da. Idiot Alle vet at de ikke er rasister, så hvorfor lage så big deal ut av det? Høytidelige Norge.
[space] Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Rasist eller ikke. Det passer seg ikke å komme med sleivete halvrasistiske kommentarer under en slik prisutdeling. Og så skylde på at en er fra landsbygda, akkurat som om alle fra bygdenorge synes slikt er helt greit. Håpløst.
flonoen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Passer seg selvsagt ikke, og at han er fra bygda er ingen unnskyldning. Men det er ikke til å stikke under en stol at en slik vits hadde INGEN reagert på om det var en mørkhudet kar som inviterte opp en standup-komiker på scenen på et bygdehus i Hardanger f.eks. Selvsagt må karen skjønne at han har et annet publikum foran seg, at det blir sendt på NRK, at det er totalt unødvendig å i det hele tatt innvolvere hudfargen til utdelerne osv. Men synst reaksjonene har vert litt voldsomme. Mye takket være media.
OLEZZ Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Klønete og dumt, men det er ikke noe å snu kvelden på hodet for. Jeg antar han er "smått" stressa i sekundene etterpå, så den kommentaren er vel ikke akkurat noe han står for.
[space] Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Hehe, han får nok en dårlig dag i morra. Tipper det er førstesidestoff i alle avisene (utrolig nok) Tipper dagbladet har det som en stor sak på førstesiden, med bilde av dansedamene oppe til høyre, og Berhoft under der. Egentlig håpløst, men det er nok sånn det er...
flonoen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Skal ikke se bort fra at dine spådommer om framsida til DB innfrir nei.
Kennethe34 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075550Det her irriterer meg mer enn hendelsen. Forbanna taper. Nesten så jeg er enig. Grunnen til at han heller sjampanje over fyren (rent bortsett fra at det smaker høgg, så må jo kvittes med det på et eller anna vis uansett) må jo være at han har bestemt seg for at han er rasist. Man gjør vel ikke sånt om folk man bare tror har tabbet seg litt ut, men som egentlig er godhjertet? Skal man ikke kunne få komme med en eneste uheldig kommentar/vits uten at det er fastslått og bestemt at man er rasist? Han kaizers karen kan vel klassifiseres som kveldens største hæstkuk ihvertfall. Superfetingen heller øl i hauet på Lars, kaster glasset i gulvet (det var kult, jeg ble litt redd da) og stikker fort avgårde for å la kompisen sin lire av seg noen elendige kommentarer før han og tar en rask retrett. Jeg er enig i at mokkamann kommentaren var upassende, men man ser jo at mannen angrer seg noe så jævlig + unnskylder seg med en gang! Latterlig hvor fort man blir stemplet som rasist!
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Men det er ikke til å stikke under en stol at en slik vits hadde INGEN reagert på om det var en mørkhudet kar som inviterte opp en standup-komiker på scenen på et bygdehus i Hardanger f.eks. Enig; diskriminering er diskriminering uansett hvilken vei den rettes.
Fredrik Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Det skjer åpenbart alvorlige ting i Norge om dagen... som om det ikke er viktigere ting på gang ellers i verden. Problemet er kanskje at det etterhvert er mye nytt i andedammen?...
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Det skjer åpenbart alvorlige ting i Norge om dagen... som om det ikke er viktigere ting på gang ellers i verden. Problemet er kanskje at det etterhvert er mye nytt i andedammen?... *Strekker ut hånden og trykker på den imaginære Liker-knappen.*
Nytern Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Fulle/klamme kjendiser driter seg ut på tv.. Kanskje noe for TvNorge? Denne saken minner meg bare på hvorfor jeg bosatte meg langt unna folk. Fittehøl/Mokkamann, samme ulla for min del.. Drit og dra, kjendisnorge.
Fredrik Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Uttalelsen fra Blokkhus er langt fra tidenes mest intelligente, men oppførselen til Røthing er under enhver kritikk etter min mening. Skal vi alle sammen reagere på den måten bare det er noe vi ikke liker eller føler at er støtende? Jeg har hørt værre ting enn "mokkamann" opp gjennom årene. Det er sannelig ikke merkelig at det blir krig her i verden.
Nytern Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg skylder på Senkveld.. Makan til ikketråkkenoenpåtærnetv har jeg aldri opplevd.. Nå forventes det kanskje at alle skal være på nivå med disse to happygolucky balleløse programlederne, sånn håper jeg at det aldri blir. Føler jeg visner litt innvendig hver gang jeg ser det programmet. Hadde aldri trodd at jeg skulle si dette, men vi trenger deg Otto Jespersen! Kom tilbake og rist oss litt før vi ramler helt av lasset og inn i en eller annen 50's såpeserie *grøss*
Anbefalte innlegg