Kvasi Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Ikke fritt for at jeg fikk lyst på sol, sommerhjul og å kjøre halvfort med takluka åpen
SofaKingFresh Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Edit: http://www.youtube.com/watch?v=KwIXCeyXtAo feil link istad... Off, det der er bare flaut! Særlig den første linken du la ut, er det rart BMW har råne stempel Var heldigvis ingen E90er med der Hva i all verden skulle en E90 gjort der uansett?
wicky124 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Det er ikke tilfeldigvis noen her som kjører moddet rom på SGSII? hva er det og hva gjør den?
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Samsung Galaxy S II? eller et moddet rom? Custom firmware. Flere av disse er ofte bedre enn offisieller rom. Problemet er bare at det finnes tusenvis av versjoner. Bruker selv lite'ning rom, men siden det ikke har kommet noen updates på denne en stund, kunne jeg tenkt meg til å prøve en annen.
Nytern Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Why change a winning team? Ladaen min er mer solid enn noen bmw jeg noensinne har kjørt ihvertfall. Tåler juling!
wicky124 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Samsung Galaxy S II? eller et moddet rom?Custom firmware. Flere av disse er ofte bedre enn offisieller rom. Problemet er bare at det finnes tusenvis av versjoner. Bruker selv lite'ning rom, men siden det ikke har kommet noen updates på denne en stund, kunne jeg tenkt meg til å prøve en annen. moddet rom... sa meg lissom ingenting... og jeg har S2
awt Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 ":lno03vi4]Er ikke det Kimble? Altså han LITT overlegne, selvgode tyskeren? Han vant jo bl.a. Gumball i en Brabus.2001 – Kim 'Kimble' Schmitz finished first in his Brabus EV12 Megacar. Hmm, Kim Schmitz er nære, men sikkert ikke samme mann som Kim Schlitzs. Men samme fasinasjon for MB og egne skilt ser det ut til Tror nok det er han ja, ligner veldig på bildene også. Han var jo selvskreven på alt med Gumball og skulle også lage sin egen versjon verden rundt og noe greier. Vet ikke hva som skjedde, men mener på at flere personer forhåndsbetalte en sum som de aldri så igjen. Etter dette var han helt borte fra rampelyset.
Jordfræsar Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Og hvorfor ble han .com fyren arrestert? Sitat: "Men det er ikke bare medvirkning til ulovlig fildeling og piratkopiering han er tiltalt for. FBI har en lang liste som blant annet omfatter pengeutpressing og hvitvasking."
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Skummelt å parkere på Spenst altså, trangt om plassen og masse uforsiktighet med dører Men i dag "tror" jeg at bilen sto trygt parkert i mellom en F01 750I og en ny Skoda Octavia RS
Anbefalte innlegg