S.Hafsmo Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 For å bruke telefonen som fjernkontroll på tvn, må jeg ha trådløst nett på tvn da eller virker det med kabel? Og hvordan fikser jeg det? Må vel ha tv med nettilgang. sig ville jeg ikke lagt så mye energi i det, da den funksjonen er veldig dårlig/tungvindt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
316 Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Har det... Panasonic Viera. Ga faen, var tungvint...
316 Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Men Viera i seg selv ser jeg nytte i. Facebook, og YT og alt mulig på TV'n. Kjekt! Spotify skulle det vært!
rublings Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Derfor man kjøper en med "forbedra" stag eller fra forhandler med garanti... Er dette den som var rundt årtusenskifte? Den med 2.5tdi dieselsekser?
Kjennern Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Er vel kaos her siden det er fler biler pr km enn andre steder i Norge... Med andre ord er det flere verdensmestere bak rattet i Oslo enn resten av Norge. Viktig med litt selvtillit.
Jordfræsar Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Er vel kaos her siden det er fler biler pr km enn andre steder i Norge... Med andre ord er det flere verdensmestere bak rattet i Oslo enn resten av Norge. Viktig med litt selvtillit. Hehe. Kjedelig når det ikke står i stil med kjøringa
Kjexx Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Er det fler en meg som har blitt revet med på netthandelen.no? Noen som har kjøpt noe der som ikke er søppel?
Kvasi Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Er det fler en meg som har blitt revet med på netthandelen.no? Noen som har kjøpt noe der som ikke er søppel? Jepp. Kjøpte vinsj til pickupen jeg hadde før derfra. Og det var et scoop nesten uten like Men de har myye dritt ja..
316 Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Ja. En oppblåsbar gummibåt med elmotor. Dvs, har ikke prøvd den enda, men de selger den samme i sportsbutikker, så det er nok ikke søppel!
Kjexx Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Kjøpte akkurat ett sett kjeler der og en digital skyvelære til 1 kr, skeptisk må jeg si. Kjøpte ett sveiseapparat der en gang, det funker bra. Så ut som en tungvint måte å fylle bassenget på..
Jordfræsar Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Fikk endelig somla meg til å se filmen The Inside Job. Er sjokkert over USA og deres økonomiske "retningssans". Skulle ikke tro det var så galt, men faktum er at de fortsetter i samme sporet den dag i dag. Anbefales varmt om du liker dokumentarer
[space] Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Hadde tenkt å ta bilde til spottetråden i sta, men så var det så kaldt og jævlig. Sto en Porsche 964 med ski på taket utenfor Rema her. Når jeg skulle hjem fra butikken prøvde den å komme seg over brøytesnøen og ut på veien. FIN lyd, men en 964 C2 er nok ikke tidenes vinterbil Eieren måtte ut og prøve å skuffe unna snø for han kom ikke av flekken Følte meg litt kjip som ikke hjalp til. På den annen side hadde jeg 2 tunge bæreposer med mat, det blåste surt, og samboern sto klar til å lage hjemmelaget pizza bare jeg kom hjem med ingrediensene. (Nå har jeg måttet ut og dytte når vi kjørte en kollegas 996 C4S også, så firehjulstrekken til Porsche er nok mest for å holde bilen godt på veien, ikke for å hjelpe deg nevneverdig på glatta.)
Thewiz Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Denne må jo være et kupp! Banebil eller delebil ^^ viewtopic.php?f=39&t=215119&p=2283031#p2283031
Nytern Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ok Men jeg skjønner ikke hvordan folk mener de har det lettere å komme seg opp ved hjelp av antispinn. Hvordan kan man kontrollere gassrespons og fremdrift når bilen tar kontroll og bremser selv. Gjelder jo å finne perfekt balanse mellom fart/hjulspinn og beholde farten jevnest mulig på turtall uten at bilen spinner. Antispinn gjør jo bare at bilen bremser så man mister turtall og logisk nok stopper motoren til slutt pga manglende turtall i oppoverbakke. Ved vanlig kjøring er det en stor sikkerhet og hjelp til sikker fremkommelighet uten å spinne eller uventet sladd... Sent from my IPad Vi er igrunn enige, det jeg misliker med disse duppedittene er at det er så alt for lett å ta de for gitt.. At de berger situasjonen, tror nok at endel hadde fått seg en overraskelse hvis de pressa like hardt i en bil uten slike hjelpemidler. Antiditt og datt er i mine øyne kjempeløsninger for mennesker som ikke er interessert i det å kjøre bil. De som bare vil fra a til b og ikke nødvendigvis koser seg med selve turen. Det er som du sier, er noe spesielt med å finne punkt mellom hjulspinn og feste. Det gjør en også til en bedre sjåfør i lengden tror jeg. Ser altfor ofte folk i store nye suv'er som sliter med nedbremsning før kryss f.eks.. De ser seg sikkert så blinde på grepet de har under aks og i sving at de glemmer at tyngdekraften er kjip når det skal stoppes. I E39 opplevde jeg faktisk at det gammeldagse antispinnsystemet gjorde at bilen understyrte i enkelte situasjoner, det var jo litt mot sin hensikt.
Anbefalte innlegg