Shattered Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ødelagt framskjermen på tralla mi! Bilde kommer
awt Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Fantastisk. Jeg skulle fra en plattform til en annen, men da helikopteret jeg skulle ta ikke skulle innom plattform #2 på vei til land måtte jeg derfor bli med til land fikk jeg beskjed om. Det var absolutt null mulighet for å ordne det til at helikopteret landet der for å slippe meg av. Selvfølgelig landet helikopteret innom denne plattformen på vei til land, med meg sittende som en annen gjøk. Nå må jeg være på hotell i Florø til i morgen, for og så reise ut igjen.
Steven Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Fantastisk. Jeg skulle fra en plattform til en annen, men da helikopteret jeg skulle ta ikke skulle innom plattform #2 på vei til land måtte jeg derfor bli med til land fikk jeg beskjed om. Det var absolutt null mulighet for å ordne det til at helikopteret landet der for å slippe meg av.Selvfølgelig landet helikopteret innom denne plattformen på vei til land, med meg sittende som en annen gjøk. Nå må jeg være på hotell i Florø til i morgen, for og så reise ut igjen. Hvorfor klikka du ikke gal å bare hoppa av helikopteret når det landa på plattformen? hehe
awt Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Burde gjort det, men da hadde jeg vel blitt sendt i land med strips rundt håndleddene.
Steven Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Burde gjort det, men da hadde jeg vel blitt sendt i land med strips rundt håndleddene. jaija, du kan glede deg til hotellfrokost! Det er alltid digg
Kvasi Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 KontrakontrakontrakontrakontraGrøft - Bot. Sånn
Zibiri Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 NeineineineineiFeil, -> Pakistansk Veihjelp kom til unnsetning
Thomaz Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Noen som har erfaring med Land Rover Discovery ? Mye feil etc ? Vurdereren sånn til "slenge" bil.
fish Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Leksikon som gjør at vi forstår hva datanerdene snakker om: Backup - Ligge på magen. DVD - Det var det. E-post – Senere enn både A-post og B-post. Fildeling - En 1/2 liter hver. Laptop - Hode på same. Modem – Motsatte av ødem. SD-kort - Vognkort på bil registrert i Rogaland. USB - Landet som kommer etter USA. Bluetooth - Hos den som spist blåbær. Grensesnitt - Knivslagsmål mellom naboer. Hjemmeside - Gavel på huset. Internminne - Anekdote fra Kumla. Megahertz - Stort bilutleiefirma.. Metatagger - Fiskekroker. Moderkort - Bilde av mamma. Flatskjerm - Når man har satt seg på capsen. SMS - Som PMS men etterpå...
Thomaz Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Hmmm ser ikke ut som den mest skuddsikre bilen http://mobil.tv2.no/underholdning/broom ... 54046.html Vurderer åsså en Volvo 850 med 2,5 liter femmer. Disse har jeg hørt skal være greie ? Virker som ok biler til ålreit pris.
rublings Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Hmmm ser ikke ut som den mest skuddsikre bilen http://mobil.tv2.no/underholdning/broom ... 54046.html Vurderer åsså en Volvo 850 med 2,5 liter femmer. Disse har jeg hørt skal være greie ? Virker som ok biler til ålreit pris. Mener å ha hørt at disse ikke går noe særlig godt i forhold til den effekten de skal ha (ca 170hk?), samtidig som de bruker mer bensin enn motoren skulle tilsi Noen som kan bekrefte?
316 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Jeg hadde jo det Thomas, da du var lærling hos oss! Helt grei bil det. God å kjøre, bruker ikke mye bensin. Sånn ca 0,8 i snitt... Går bra, fin lyd.
knut_olestad Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Noen som har erfaring med Land Rover Discovery ?Mye feil etc ? Vurdereren sånn til "slenge" bil. Genuin møkkabil.. Alle jeg kjenner som har hatt Discovery har hatt problemer med de.
powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ja, nå kom vel snøen til Larvik for fult tror jeg ? Noen som har filmer på Youtube, som har liksom lekt seg litt i snøen med Bimmern ?
Anbefalte innlegg