Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk. Jeg skulle fra en plattform til en annen, men da helikopteret jeg skulle ta ikke skulle innom plattform #2 på vei til land måtte jeg derfor bli med til land fikk jeg beskjed om. Det var absolutt null mulighet for å ordne det til at helikopteret landet der for å slippe meg av.

Selvfølgelig landet helikopteret innom denne plattformen på vei til land, med meg sittende som en annen gjøk.

Nå må jeg være på hotell i Florø til i morgen, for og så reise ut igjen. :(

Skrevet
Fantastisk. Jeg skulle fra en plattform til en annen, men da helikopteret jeg skulle ta ikke skulle innom plattform #2 på vei til land måtte jeg derfor bli med til land fikk jeg beskjed om. Det var absolutt null mulighet for å ordne det til at helikopteret landet der for å slippe meg av.

Selvfølgelig landet helikopteret innom denne plattformen på vei til land, med meg sittende som en annen gjøk.

Nå må jeg være på hotell i Florø til i morgen, for og så reise ut igjen. :(

Hvorfor klikka du ikke gal å bare hoppa av helikopteret når det landa på plattformen? :P hehe

Skrevet

Burde gjort det, men da hadde jeg vel blitt sendt i land med strips rundt håndleddene. :D

Skrevet
Burde gjort det, men da hadde jeg vel blitt sendt i land med strips rundt håndleddene. :D

jaija, du kan glede deg til hotellfrokost! Det er alltid digg 8)

Skrevet

Leksikon som gjør at vi forstår hva datanerdene snakker om:

Backup - Ligge på magen.

DVD - Det var det.

E-post – Senere enn både A-post og B-post.

Fildeling - En 1/2 liter hver.

Laptop - Hode på same.

Modem – Motsatte av ødem.

SD-kort - Vognkort på bil registrert i Rogaland.

USB - Landet som kommer etter USA.

Bluetooth - Hos den som spist blåbær.

Grensesnitt - Knivslagsmål mellom naboer.

Hjemmeside - Gavel på huset.

Internminne - Anekdote fra Kumla.

Megahertz - Stort bilutleiefirma..

Metatagger - Fiskekroker.

Moderkort - Bilde av mamma.

Flatskjerm - Når man har satt seg på capsen.

SMS - Som PMS men etterpå... :D

Skrevet
Hmmm ser ikke ut som den mest skuddsikre bilen

http://mobil.tv2.no/underholdning/broom ... 54046.html

Vurderer åsså en Volvo 850 med 2,5 liter femmer. Disse har jeg hørt skal være greie ? Virker som ok biler til ålreit pris.

Mener å ha hørt at disse ikke går noe særlig godt i forhold til den effekten de skal ha (ca 170hk?), samtidig som de bruker mer bensin enn motoren skulle tilsi :? Noen som kan bekrefte?

Skrevet

Jeg hadde jo det Thomas, da du var lærling hos oss! :wink: Helt grei bil det. God å kjøre, bruker ikke mye bensin. Sånn ca 0,8 i snitt... Går bra, fin lyd.

Skrevet
Noen som har erfaring med Land Rover Discovery ?

Mye feil etc ?

Vurdereren sånn til "slenge" bil.

Genuin møkkabil..

Alle jeg kjenner som har hatt Discovery har hatt problemer med de.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...