Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skulle gjerne handlet en M5 istedenfor en 523i, men nå er det jo engang slik i dette landet.

Skrevet

Ja, en kan jo lure på hvorfor vi bor her vi bor. :roll:

"Synd" man blir knyttet til stedet man kommer fra med tanke på familie, venner og alt det der.

Skrevet
Jeg hadde jo det Thomas, da du var lærling hos oss! :wink: Helt grei bil det. God å kjøre, bruker ikke mye bensin. Sånn ca 0,8 i snitt... Går bra, fin lyd.

Stemmer det Mads, når jeg var lærling sammen med deg ;)

Lite trøbbel etc med den?

Var forresten freelander å ikke Discovery jeg har kikka på.

Husker en kompis hadde en sånn og den hørtes det ut som når man koker egg av motoren. Bare rakla.

Men hadde di vært litt mer driftsikkert så hadde det vært knall biler til en grei pris

Skrevet

e61 M5 ligger noe høyere i pris, da disse kun kom som facelift-modell, men de får man vel til rundt 200K i England.

Skrevet
FYTTI GRISEN, ER DET MULIG! Skammer meg over å være norsk!

!

Han her skal visstnok være en "komiker" som gjør dette for morroskyld. Og er egentlig ikke sånn til vanlig ble jeg forklart av en jente på facen min når jeg kommenterte samme video der.

Men han skulle uansett hatt en kule, kan ikke holde på sånn :)

Skrevet

USA har ca. ingen avgifter (og latterlig lav moms). Storbritannia har mange rike innbyggere og bilene er høyrestyrt, så de ender opp med å kvele sine egne bilpriser fordi sportsbilene ikke selges ut av landet slik tilfellet er i Tyskland og Italia. Så de to engelsktalende landene bryr jeg meg ikke særlig om mtp. bilpriser.

Men Sverige, fytti... Tenk å kunne kjøpe seg M5 E39 til 120.000 SEK, Cayenne Turbo til rundt 200.000, ny 1 M Coupé til 500.000 (evt ny Skyline til samme pris), BENTLEY continental GT til 600.000 SEK osv osv... Er helt latterlig...

Skrevet

Det er nok dessverre endel regler på det. En god del polsk-registrerte biler er blitt beslaglagt av tollvesenet i Norge av den grunn.

Skrevet

Det er en tidsbegrensning på hvor lenge utenlandsregistrerte biler kan være her i landet. Jeg har også lagt merke til at gjestearbeidere fra de østlige deler av Europa gjerne kjører gamle norskregistrerte slitere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...