Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, da får jeg kanskje holde meg unna der, eller lest mange er fornøyde med de også, alltid forskjellige meninger på ting. Får se litt hva vi finner ut av, men håper destinasjonen er bestemt og greit da :) Begynte å titte idag, så tar vel litt tid før folk har bestemt seg for å joine og bestille :P

Skrevet
Til sommeren blir det nok E39 på meg... Ser ut som en fornuftig bil... Noe jeg bør tenke på eller se opp for? Utstyr som er must?

Se opp for rust, motorfeil, ulyder fra understell og ungdomseide biler med høy km!

Det utstyret jeg ser som must er: skinn, setevarme, regnsensor, xenon, rattvarme (fåes dessverre ikke i kombinasjon med M ratt), og facelift om det kan regnes som utstyr.

Kjøper ikke noe som har gått lenger enn 120-130 000, og ikke ungdomskjørt.

S62 er greit "utstyr" :D

Hehe, neida. Men E39 ja, touring eller sedan? Bytte ut minien?

Når kom du til Trondheim igjen? Vi har ei pils eller tre vi skal drikke..

Skrevet

Vurderer nesten å kjøpe en billig vinterbil fremfor å ta ut kassa på e23'n... :P

Et ork å skru på vinterstid!

Skrevet

Etter et par dager i Magaluf døpte vi det om til homoluf. Var vel 90% gutter der. Håpløst sted. Masse gale briter og slitsomme partysvensker. (er vel 10 år siden eller no jeg var der)

Skrevet
Kommer dit i morgen kveld jeg! Jepp, det stemmer :D!

Ahaa! Jeg har vel noe fra Simply Clean som tilhører deg også! Må rope ut endag du har tid. Jeg har tid hver dag/kveld :)

Blir vel noe ala dette:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32762872

Hva synes folk?

Pen bil :) E39 er ingen dum bil, god å kjøre er de også! Jeg har kun kjørt 530dAT og 520iA, altså kun automat, men ser den du linket til hadde det også.

Skrevet
Bytter ut Minien ja! Gjerne touring! Kommer dit i morgen kveld jeg! Jepp, det stemmer :D!

Blir vel noe ala dette:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32762872

Hva synes folk?

Litt pensjonistpreget interiør?

De treflisene er ikke verdens fineste nei, men lyst interiør i mørk bil er helt riktig, ikke noe pensjonist over det etter min mening! :wink: Synes det er lekkert! Ja, stemmer Fredrik... Takk for tips!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...