Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mads ;)

Vet om en som skal selge en meget pen 97 (tror det var det, om ikke 98 ;) )

525tdsa, touring.

Mørkeblå/svart. Det meste av utstyr mener jeg, facelift lykter hele veien, bbs vinterhjul, svar skinn, sort taktrekk, el.vinduer hele vien, multiratt ++ :)

Edit: 98 modell, og med shadowline

Send PM om interesse :)

Han skal ha rundt 60.000kr for den mener jeg ;)

Skrevet

vill ikke lage en egen tråd om dette spørmålet e kommer til å spøøre om nå, fordi det er bare så jævla teitXD siden dette er en tulletråd kanskje d passe seg greit her?:)) jeg lurer på: hva kostet en ganske standard e36 320i lignenes min da den rulla ut av samlingsbåndet i 1996? hehe ikke klikk på meg noda...

Skrevet
vill ikke lage en egen tråd om dette spørmålet e kommer til å spøøre om nå, fordi det er bare så jævla teitXD siden dette er en tulletråd kanskje d passe seg greit her?:)) jeg lurer på: hva kostet en ganske standard e36 320i lignenes min da den rulla ut av samlingsbåndet i 1996? hehe ikke klikk på meg noda...

Kostet fra 326 000 :wink:

Funnet her: http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/listepris/2010/

Skrevet

Funnet her: http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/listepris/2010/

Åh, takk:D litt artig å tenke på daü

Skrevet

Og det var en helsikkes mye penger i 1996, hjalp året etter da Bondevikregjeringen fjernet luksusavgiften :) Er vel eneste gangen i Norgeshistorien bilavgiftene har blitt satt drastisk ned uavhengig av drivstoff.

Skrevet

Og det var en helsikkes mye penger i 1996, hjalp året etter da Bondevikregjeringen fjernet luksusavgiften :) Er vel eneste gangen i Norgeshistorien bilavgiftene har blitt satt drastisk ned uavhengig av drivstoff.

326000 kroner i 1996 tilsvarer ca. 446000 kroner idag jmf. SSB

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...